Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport til Brasilien - Speditører osv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står og skal til at prøve et projekt af med at sende specialværktøj til Brasilien. Min firmapartner er Brasilianer, og vi har kontakt dernede der skal stå for salget.

Til at starte med, skal vi bare have sendt en 30 stykker derned fra Danmark. Kommer der godt skub i det, bestiller vi nok direkte gennem vores leverandør, og sender dem til Brasilien. Destinationen er i staten Goias.

Findes der nogle speditører herinde, der har sydamerika og Brasilien som speciale, og kan give en pris på fragt fra Danmark til slut destinationen i Goias samt fra vores leverandør i Kina til samme sted, eller nogen som har kendskab til speditører der er godt kendt med området?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

har du et samlet mål på de 30 skt. + vægt..

www.iks-logistik.dk

mvh. benny

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

glemte lige et post nr. i brasilien.

mvh benny

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et spændende projekt. Dog et par enkelte ting du skal være opmærksom på ved eksport til Brasilien, dels SKAL din kunde være importørregistreret, og have søgt om importlicens til den vare der importeres.

Derudover skal fragtbreve altid udstedes som originaler og indeholde oplysninger om modtagers registreringsnummer, toldtarifkoder samt importlicensnummer såfremt dette er påkrævet.

Vær også opmærksom på, at hvis gods med en værdi over USD 3.000,00 sendes som kurer, bliver dette holdt i tolden og returneres for afsenders regning.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hoenborg:

glemte lige et post nr. i brasilien.

mvh benny

Jeg finder lige den præcise adresse.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for info. Jeg regnede også med der ville være noget registrering. Så vidt jeg ved er told af elektronik meget høj i brasilien, men ved ikke præcist med trådløse fedtpistoler m.m., men det må vi finde ud af. Rart at vide med kurer forsendelserne :)

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)