Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansiering af lejlighed i Tyskland (med udlejning for øje)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter henvendelse i min egen bank (Nordea) og Nykredit søger jeg nu råd omkring hvilke penge/realkredit institutter der udlåner penge til boligkøb med pant i den pågældende ejendom (altså den i Berlin), når der er tale om en lejlighed der langtidsudlejes. (Da jeg ikke har planer om at bo der selv, vil ovennævnte institutter, ikke være med)

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er en smule op af bakke - da der er rigtig mange som har tabt penge på investeringer i Berlin.

Du kan prøve at kontakte bankerne en efter en - og høre hvad de siger til dit projekt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

XoXo:

Efter henvendelse i min egen bank (Nordea) og Nykredit søger jeg nu råd omkring hvilke penge/realkredit institutter der udlåner penge til boligkøb med pant i den pågældende ejendom (altså den i Berlin), når der er tale om en lejlighed der langtidsudlejes. (Da jeg ikke har planer om at bo der selv, vil ovennævnte institutter, ikke være med)

Du er godt klar over, at boliginvesteringer i Tyskland foregår på andre vilkår end i DK?

Så siger din egen bank nej, så er det straks svære... Og en Tysk bank forventer en langt større udbetaling end en dansk bank. Desuden er der helt anderledes lånevilkår...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

He he ja ok...- Det virker også lidt sådan, so far..

Kan bare ikke se problemet i det, da de lejligheder jeg har kigget på allerede er lejet ud på langtidskontrakter 3-5 år..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)