Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside efter 301?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skiftede for et stykke tid siden navn på min virksomhed, og i den forbindelse også domæne navn. Der ligger ikke længere noget på det gamle domæne, og alle sider redirectes med 301 til den nye.

Jeg har så vidt muligt været rundt og ændre de indgående links til de gamle domæne så de i stedet peger på det nye.

Mit spørgsmål er så, hvor lang tid skal der gå før jeg kan smide nyt indhold på det nye domæne?'

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde du kunne gøre umiddelbart med det samme. Næste gang Googles robot går ind og læser siderne, læser den din 301-redirect og dit nye indhold. Bør ikke være noget problem.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrede mig over dit svar indtil jeg læste mit spørgsmål igen.

Jeg mente: "Hvornår kan jeg smide nyt indhold på det GAMLE domæne :-)".

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Argh! :-)

Umiddelbart vil jeg sige det kan være svært at sætte tid på. Du kan evt. købe Rank Tracker fra Link-assistent.com, og så se hvornår din nye side ranker højere end den gamle på den organiske søgning, på givne nøgle-søgeord.

Når din nye side ranker højere, så kan du godt bruge den gamle side igen.

Det er mit umiddelbare bud, som jeg synes virker logisk :-).

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh, så vigtigt er det nu heller ikke, så venter jeg hellere noget tid endnu og tager chancen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Jeg mente: "Hvornår kan jeg smide nyt indhold på det GAMLE domæne :-)".

Det kan du gøre med det samme. Du skal nok ikke redirecte forsiden af sitet til det nye domæne, og nyt indhold du lægger op skal naturligvis heller ikke redirectes. Men du skal i gang med ekstra linkbygning hvis du vil holde to domæner i luften.

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har helt andre planer med det gamle domæne, så det er ikke det store problem. De to hjemmesider bliver ikke relateret udover at det er mig der driver begge :).

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Men på et eller andet tidspunkt må du gøre op med dig selv om links til forsiden af det gamle domæne skal peges på det nye eller det gamle domæne. Du kan ikke redirecte halvdelen af linksne til det nye domæne og beholde den anden halvdel på det gamle. Det optimale er hvis du kan kontakte de forskellige webmastere og få dem til at linke til det nye domæe når der skiftes.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)