Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån ønskes

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lån ønskes i størrelsen 375.000,-

Mdl afdrag: 5.500,- i 10 år.

Til afdrag og samling af gæld efter skilsmisse, hvor Danske Bank har taget røven på mig og mit firma.

Således kan jeg igen komme igang med det, som før skilsmissen, var et godt firma.

Kan ikke stille nogen sikkerhed, da jeg mistede hus og bil ved skilsmissen.

Afdrager idag med mere end 8.000 pr. mdr., så kan ved samling spare penge og få ny livsnydelse.

Ønsker kun seriøse henvendelser og ikke henvendelser vedr. info om gældsanering eller personlig konkurs, da dette aldrig vil komme på tale.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Det bliver op af bakke, men:
Har du noget som du kan stille som sikkerhed?
Er du registeret i RKI?

I øjeblikket er det kun Ekspress Bank som kan tilbyde et lån i den størrelse som du søger (på det grå lånemarkede), og det kræver en række betingelser som skal være opfyldt.

Jeg tror ikke på du finder en privat person eller virksomhed herinde som vil låne dig pengene, så du kan jo eventuelt lave en forespørgsel hos de andre banker. Danske bank er heldigvis ikke den eneste.

Er det eventuelt muligt at få sænket afdragene på nogle af dine lån, så de rammer de 5.500 du søger?

Held & lykke med det!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Slagelse
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg har ingen sikkerhed. Alt frataget ved skilsmissen desværre. Så ved godt at det i disse Tourmalet tider.....tja..så går alt vel op ad bakke.

Ja er registreret i RKI, vedr. en parkeringsbøde fra Carpark. Har dog aldrig været i den by de påstår, og de kan ikke fremvise bevis via billede, for det glemte de lige at tage.....men de er jo ikke til at stikke i, så lader sagen kører sin gang.

Tror heller ikke det lykkes, men man har jo lov at håbe, at der findes andre mennesker i dette land, som kunne yde hjælp. Bankerne vil jo ikke, selvom der får bankgarantier/finanspakker og hele dynen foræret......hvor er hjælpen til de almindelige mennesker. Vi har i dette land snart mere for øje at vise, hvad man selv har, fremfor hjælpe dem der ikke har, eller dem der har mistet alt, f.eks. grundet en skilsmisse.

At sænke afdragene er forsøgt.....men selv de steder har finansielle problemer.

Så må vel bare leve med det.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Genkel:
Ja er registreret i RKI, vedr. en parkeringsbøde fra Carpark. Har dog aldrig været i den by de påstår, og de kan ikke fremvise bevis via billede, for det glemte de lige at tage.....men de er jo ikke til at stikke i, så lader sagen kører sin gang.

 

Du kan vel finde pengene til at betale bøden og så komme ud af RKI.... Hvis du mener du er uskyldig er det naturligvis en kamel, du skal sluge.... Men mon ikke bankerne osv. er nemmere at tale med, hvis du kommer ud af RKI?

 

Bare et forslag... Held og lykke med det

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke lige forholde mig til det konkrete, der kan j ovære mange gode grunde. Men en bank er jo en forretning som skal tjene penge, og ikke en eller anden service til folket.

Anyway jeg håber det lykkedes for dig :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Et lån til at betale gammel gæld med er en dårlig løsning.

Løsningen for dig er at få en samlet ordning med dine kreditorer herunder Danske bank.

Det kan lade sig gøre, vi har gjort for andre. Således at du får ro på til at drive din virksomhed.

har du lyst at tage en snak om dine muligheder, så send mig dine kontaktinfo til: am@Nr1-okonomikontoret.dk

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Slagelse
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

...Fama....

Kan du selv se fidusen i, at betale for noget man ikke har gjort eller fået? Betaler du glædeligt for en fladskærm, hvis den pludselig står på din bon i Bilka? Man betaler da ikke bare, for at slippe udenom de ting folk gør ved en, som er uforskyldt og som ikke engang kan bevises. No way.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må være en dom, eller en skriftlig skyldnererkendelse som ligger til grund for din RKI registrering. Ellers burde det ikke tage mere end 5 min. at få dig fjernet igen.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Fortæl mig lige, hvordan man på 5 min. kan blive slettet af RKI for f.eks. en ubetalt bøde fra Carpark?

Mig bekendt er det uhyre svært.

Man skal kunne bevise at man ikke skylder  dem pengene, hvordan gør man det, når P-vagten hævder at du har parkeret ulovligt?

Glæder mig til at læse hvordan man slipper ud af den klemme, uden enten at betale eller en tur over retten?

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Mikkelsen, Nr1:
Fortæl mig lige, hvordan man på 5 min. kan blive slettet af RKI for f.eks. en ubetalt bøde fra Carpark?

Det er vel et spørgsmål om at sende en indsigelse til RKI, så må de ikke have dig registreret

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)