Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og Penn and Teller

Side 10 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Mikael christiansen:

Som sagt pyramide strukturen ikke tilladt i Danmark ifølge forbrugerombudsmanden ved penge pengetransaktioner

Derfor kommer tit debattere her på amino.dk der har en udenlandske struktur hvor disse penge transaktioner er tilladte .

 

Ja vi er alle enige ... Lov skal holdes.

Har er et uddrag af dit link fra forbrugerombudsmanden

----

Det anses kun for at være pyramidespil, når den økonomiske gevinst hovedsagelig stammer fra indskud fra nye deltagere. Udenfor falder altså de egentlige salgsorganisationer, der er pyramidisk opbygget, de såkaldte Multi Level Marketing virksomheder jf. nedenfor.

Afgrænsningen mellem Multi Level Marketing og pyramidespil beror på en konkret vurdering, men som tommelfingerregel kan man sige, at såfremt der ikke er et salg af reelle produkter, er der tale om et ulovligt pyramidespil.

-----

Hvorfor er det så vi hele tiden ender med denne snak ?

 

Fordi i ikke hurtigt står samme i de tråde der er kommet jeg huske en om belize mv. med pengetransaktioner, ved ikke hvorfor de fik lov stå her på amino.dk

Folk husk hvad skrevet før om det var jer eller ej , har alle et ansvar at de lukkes hurtigt og i er aktive MLM folk i skal simpelthen gør alt for at lukke de ulovlig tråde hurtigt

Husk i kan anmelde dem , jeg vidste ikke alt i starten derfor anmeldte jeg dem ikke.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nordborg
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja kom lige ind igen.

Vi er jo alle enige, er jo også nemmere når man forstår lovgivningen samt er deltager i et MLM foretagen. Som Allan ganske rigtigt siger husker de fleste de dårlige mlm ( spil ) som så kaster dårlig lys over hele branchen. At stoppe tråde jo jo, men jeg bruger mere tiden på at sige til folk at de skal være mere end velkommen at forespørge forbrugerrådet om hvorvidt den virksomhed jeg repræsenterer er lovlig eller ej, ja jeg har endda tilbudt dem 500 kr hvis virksomheden skulle være ulovligt.

Allan du kunne måske have forbrugerombudsmandens fortolkning stående bag på visitkortet med kilde, tjaaa så har de vist ikke mere at spørge om, da man med det samme synligegøre virksomhedens lovlighed, da den jo kun tjener penge på salg af produkter..hmm den ide vil jeg skam selv udføre he,he

Brian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er jo fuld af gode ideer Brian!

Tror måske ikke lige, at jeg vil putte fortolkningen bag på visitkortet - men måske have et link liggende handy hvis folk spørger. Wink

Den med at tilbyde folk penge er da egentlig også en ganske sjov gimmick. Og så får man jo også folk til at finde informationen på egen hånd, istedet for at de bare skal tage forhandlerens ord for gode varer.

 

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget er blevet skrevet i denne  tråd og det meste vendt på godt og ondt. Så det eneste jeg vil tilføje er at jeg er stolt over at være beskæftiget indenfor denne branche. Ikke mindst fordi at den virksomhed jeg har valgt at være partner i (LR Health & Beauty Systems) også giver mig mulighed for økonomisk sikkerhed.

Jeg har mulighed for at modtage pension - fra 25.600,- og er stadig berriget til at modtage årsbonus efter gældende regler!

Jeg har mulighed for at lade min forretning gå i arv til mine børn!

Og sidst men ikke mindst kan jeg faktisk vælge at sælge min forretning - hertil skal siges at det er direkte til LR og beløbet er også lagt fast - men muligheden har jeg dog!

Succes raten er høj - for ikke alle har samme ambitioner som jeg! Og det gælder jo i alle livets gange...

Og jeg kommer gerne og laver en forretningspræsentation hvis du bare er det mindste nysgerig Skype-BigSmile det er på ingen måde forpligtende andet end du får en hyggelig stund i mit selvskab og måske bliver inspireret.

 

Mvh

 

Anne-Dorthe 

 

 

Side 10 ud af 10 (94 indlæg)