Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og Penn and Teller

Side 1 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Griner stort og er kun kommet igennem den første.

Jeg må indrømme jeg ikke er fan af MLM men hvorfor pokker ser vi kun noget blåbær-drik-halløj med nogle vitaminer, antioxidanter og nogle stoffer som kun MLM folket kender til, når man nu har MANCAVE i US?

:-)

 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må sidde en flok ejere i toppen der sidder og godter sig over andre der gør deres arbejde, og samtidig bliver betalt for det. Der er en mulighed for en indtjening, hvis man er utrolig ihærdig over flere år. Jeg har skam også prøvet det engang i halvfemserne, men synes ikke alt det knokleri gav udsigt til noget større, så det kørte jeg død i som de fleste andre.

Men der findes nu også mange almindelige produkter eller ydelser der ikke svarer til hvad der kan forventes eller er blevet lovet, selv med gode referencer, så man kan blive slemt skuffet, også uden for MLM. Men jeg håber da der sidder nogen rundt omkring længere nede i netværket og får noget ud af det og har et ok produkt.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahahaha

I am a lvl 9 network marketer, thats means I have converted the world to sell bratwurst.

Tak for klippene.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Skype-Giggle

Skal man være grov, så er hele den vestlige verden et MLM/pyramide spil... Man køber en varer til 1 kr, og tilføre det branding, og vupti så kan den sælges til 100 kr...

Hvem tjener pengene? Dem som brander det... (toppen af pyramiden)
Men hvem gør det hårde arbejde? Butikken... (dem som kommer ind nederst i pyramiden)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

En halv times genial underholdning og de har så evigt ret!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Hvem tjener pengene? Dem som brander det... (toppen af pyramiden)
Men hvem gør det hårde arbejde? Butikken... (dem som kommer ind nederst i pyramiden)

 

Husk at se hele salgsprocessen fra et større perspektiv.

Grunden til at virksomheder bruger rigtig mange penge på markedsføring, er netop for at skille sig ud fra konkurrenterne. Om det er for at sælge et bedre produkt eller sætte fokus på øvrige værdier omkring virksomheden eller produktet er forskelligt.

Vil bestemt ikke mene at den person der står i butikken gør det hårdeste arbejde vedrørende salg. Du kan hurtigt stille spørgsmålet om hvorfor folk overhovedet kommer ind i butikken? Det er næsten med garanti fordi butikken har haft en form for markedsføring. Personen i butikken er altså et led i salgsprocessen, men bestemt ikke den eneste vigtige.

Kan fortælle at jeg for et par år siden, blev inviteret til et møde af nogle bekendte. Det viste sig at være til et emway salgsmøde i en stor hal. Blev så utrolig skuffet over at disse personer af alle var involveret i MLM. Den ene er finansieringsrådgiver, og den anden kunderådgiver i en af landets største banker. Havde svært ved at forstå at de med deres baggrund, var involveret i noget som emway. Sad

 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

Fashion-Seller:

Hvem tjener pengene? Dem som brander det... (toppen af pyramiden)
Men hvem gør det hårde arbejde? Butikken... (dem som kommer ind nederst i pyramiden)

 Blev så utrolig skuffet over at disse personer af alle var involveret i MLM. Den ene er finansieringsrådgiver, og den anden kunderådgiver i en af landets største banker. Havde svært ved at forstå at de med deres baggrund, var involveret i noget som emway. Sad

 

skuffende måske...men det forklarer da en hel del, hvis det er lignende beslutninger de tager omkring folks investeringer Smile

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Juicemanden er bedst. Han har virkelig overvejet tingene inden han hoppede med på bølgen. Jeg kom sådan til at tænke på hvor han møbler er ???

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Griner stort og er kun kommet igennem den første.

Jeg må indrømme jeg ikke er fan af MLM men hvorfor pokker ser vi kun noget blåbær-drik-halløj med nogle vitaminer, antioxidanter og nogle stoffer som kun MLM folket kender til, når man nu har MANCAVE i US?

:-)

- Af samme grund som ManCave nærmest ikke findes på "omsætningslandkortet" - men regnes som en lille fisk - omend deres omsætningstal sandsynligvis ville få en gennemsnitlig dansk trælast handel til tænke: Wow!

Grill-udstyr i alverdens udgaver er ikke et konsumérbar produkt - man køber jo ikke denne samme grill-tang hver eneste måned - hvorimod eks. energidrikke konsumeres og forbruges væsentligt hurtigere - og derfor ideelt til at koble på eks. autoship ordninger.

Nu har jeg forstået ironien i din kommentar - og synes faktisk at ManCave er et underholdende koncept. Idéen er da skæg: Kom og få et par grill-pøller og en pilsner mens vi lige præsentere nogle herlige grill-gadgets :-)

Lasse Burholt

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 10 (94 indlæg)