Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg købe denne bærbare pc?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig ang. at gå udenom Dell & Acer, særligt sidstnævnte.

 

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kasper:

Til kontorbrug -- og evt .også for at få lidt mere signalværdi ove rfor kunder -- kunne du overveje en IBM Thinkpad i stedet for.

Det er godt nok en del år siden IBM stoppede med at lave notebooks, så hvis der skal stå IBM på maskinen for at give kunderne en signalværdi vil den nok ikke være særlig stor da maskinen vil være rimelig gammel.... Wink

Jeg har personligt fine erfaringer med Acer, MSI, Lenovo og Toshiba - min ældste notebook der stadig virker er endda en no-name, der blot hedder Notebook.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar må være nej!

IBM ThinkPad er noget af det bedste du kan købe. De blev for år tilbage købt af kinesiske Lenovo, og har stadig samme store driftsikkerhed og kvalitet. Har i mange år sværget til ThinkPads, de er dyrere, specificationerne er generelt dårligere end de fleste andre i samme prisleje.

Så har du brug for en robust og solid arbejds PC findes der ikke noget bedre. Angående skærm køb en ekstern, og køb dock til din Lenovo, så kan du arbejde på den som om det havde været en almindelig stationær PC.

Har selv haft erfaringer med HP, Siemens, Dell, Acer og rigtig mange andre. Intet bortset fra måske Toshiba, når op på siden af Lenovo's Thinkpads, når det gælder driftsikkerhed. Kan varmt anbefales.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Good point, Von Vorre! Og jeg ved det godt, sidder selv og taster på en t400 lige nu. Måske siger det noget om brandets værdi. Altså at IBM holder ved -- og kobles til Thinkpad-navnet, selv om det er flere år siden, at laptopafdelingen blev solgt fra?

Det er vist få andre brands, der ville kunne klare samme stunt og bibeholde deres symbolske- og materielle værdisætning.

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)