Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Signatur i mail, billedet ryger i spam

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg vil gerne bruge et billede i min signatur i mine mails, men jeg får gang på gang af vide, at det bliver opfattet som SPAM hos nogle af modtagerne, dog ikke dem alle.

Hvad kan man gøre for at det ikke bliver opfattet som spam?

- Casper.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med

.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola, Skype-Smile

Det vil gøre det lettere at hjælpe, hvis du oplyser navnet på den mail klient, du benytter - evt med detaljer om version.
Eksempel: Microsoft Outlook 2010 (14.0.4760.1000)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad vaere med at inkludere et billed :} Saa bliver folk sikkert ogsaa glade over at dine emails ikke fylder mange gange hvad de burde.

Hvis du absolut vil inkludere et billed, er det bedste nok at uploade det til en webserver, og saa linke til billedet, i stedet for at inkludere en kopi af billedet i alle mails du sender.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin T:
Hvis du absolut vil inkludere et billed, er det bedste nok at uploade det til en webserver, og saa linke til billedet, i stedet for at inkludere en kopi af billedet i alle mails du sender.

Det er da bestemt en mulighed, hvis du kan leve med at alle modtagere af mails skal have en advarsel om eksternt indhold i mailen. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

DROP billedet - Er det virkelig det værd, at have et billede med i signaturen. hvis du hver gang skal tænke på, om din mail havner i spam?.... :-)

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Martin T:
Hvis du absolut vil inkludere et billed, er det bedste nok at uploade det til en webserver, og saa linke til billedet, i stedet for at inkludere en kopi af billedet i alle mails du sender.

Det er da bestemt en mulighed, hvis du kan leve med at alle modtagere af mails skal have en advarsel om eksternt indhold i mailen. Skype-Smile

Jeg har links til billeder på en ekstern server i alle mine nyhedsbreve, og det er der også i de fleste nyhedbreve eg modtager, men jeg har altså aldrig fået en advarsel om eksternt indhold i mailen.

Hvis du mener den advarsel der kommer i gmail, så skyldes det at gmail bruger sll og det gør at billederne opfattes som usikre, men det kan man jo bare bede gmail om at lade være med at advare om.

 

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nielsenworld:

DROP billedet - Er det virkelig det værd, at have et billede med i signaturen. hvis du hver gang skal tænke på, om din mail havner i spam?.... :-)

Det er selvfølgelig også en mulighed.
Hvis du gerne vil have en lidt mere spændende signatur, hvor du eksempelvis får fremvist din virksomheds logo, kan du eventuelt prøve dette gratis online kursus i at opsætte spændende signaturer i Outlook.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.guffe:
Jeg har links til billeder på en ekstern server i alle mine nyhedsbreve, og det er der også i de fleste nyhedbreve eg modtager, men jeg har altså aldrig fået en advarsel om eksternt indhold i mailen.

Jeg antager, at du mener de nyhedsbreve, som du selv udsender.
Dem vil du naturligvis ikke få advarsler om eksternt indhold i, da Outlook helt naturligt opfatter dig som lokal.

Men de som modtager dine nyhedsbreve vil mindst én gang få advarslen om eksternt indhold. Modtagerne kan så vælge at markere dine nyhedsbreve som sikre, hvorefter de ikke igen vil modtage en advarsel fra deres mail klient.

Jeg ville ikke satse på, at modtagerne af mine nyhedsbreve som det naturligste i verden vælger at stole på det eksterne indhold. For mange modtagere af nyhedsmails vil det være meget mere fristende at klikke på Slet, i stedet for at klikke på Accepter.

Du kan læse lidt mere om Outlooks opsætning vedrørende blokering af eksternt indhold i mails, her

Der står blandt andet:

For at beskytte mod afsendere af uønskede e-mails er Microsoft Outlook som standard konfigureret til at blokere automatisk hentning af billeder fra internettet. I denne artikel kan du læse, hvorfor blokering af billeder kan hjælpe med at beskytte dig mod uønskede e-mails, og hvordan du kan fjerne blokeringen af billeder, som du mener trygt kan hentes.

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Hvordan opretter du signaturen? laver du en html side, åbner den i safari, gemmer den og så kopiere den ind i dine mail signatur fil?

Såfremt har jeg i mange år brugt denne læsning og det spiller max – ikke noget med spam og vedhæftede billeder, alt billed materiale hentes fra min server...

Fandt lige hurtigt en guide, dog anbefaler jeg du ikke bruger stylesheet, hverken intern eller ekstern, men derimod skriver alt styling på old fashion – dvs. masser af tabeller :) divs er no-go i de fleste mail klienter :D
http://allforces.com/2006/04/14/css-signatures/

Hvis du ikke kan få det til at virke hjælper jeg dig gerne "Amino-service"... det tager ikke mange minutter hvis du har styr på design og det ikke er alt for avanceret...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)