Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ChatRt.dk - Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

 

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på et website lign. Chatroulette, jeg lige har startet.

Har i evt. nogle idéer til, hvordan man får nogle besøgende til sitet?

I finder siden på www.ChatRt.dk

 

Mvh,

ToFFo.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er pæn og funktionel men jeg har aldrig brudt mig om chat roulette, da der sidder folk derinde med hang til at ligge under 100 IQ, der er ihverfald det indtryk man får.
F.eks. folk der sidder med kønsdelene ude, har hånden over kameraet, sidder i total mørke etc.

Det der kunne være en interessant vinkel var at få drejet  det til at være en form for networking.
Det vil nok ikke virke på samme måde med randomize men en liste hvor man kunne læse om personen og skifte over på deres kanal, hvis det virkede som en interessant mulighed for samarbejde.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ja nu sidder jeg så åbenbart at kigger på en tøs der ligger død på gulvet med blod overalt....hvor seriøst skal jeg tage det?

 

Det bekræfter bare endnu engang for hjernedødt ChatRoulette er....

 

 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror måske DK er for småt til den slags koncepter.... Men jeg må indrømme jeg ikke ved noget om konceptet.... Jeg er kun stødt på det i forbindelse med failblog og den slags.... Og der får man jo ikke ligefrem indtryk af det er jordens mest succesfulde koncept?

Så måske er det bare sådan en af de ting, der er en skidegod idé..... hvis bare det ikke var fordi verden ikke er perfekt :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toffo, Prøv og sende mig en PB, så skal jeg nok prøve at hjælpe dig videre.

 

Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa ToFFo, jeg kan se dette er en ret gammel tråd, men jeg faldt lige tilfældigt over den, da jeg testede nogle sikkerheds systemer på sitet :)

Først vil jeg lige sige, fyr dine Admins. Eller forbedr systemet. Folk hygger sig lidt for meget med dine brugere :)

Derudover elsker jeg ideen med at møde tilfældige, dog kan jeg godt se der er lidt problemer med brugerantallet, men et godt råd ville være facebook reklamer til unge mellem 13-18, det skal nok virke. :)

Jeg kan godt lide selve konceptet, men tænker det skal længere end det hvis du vil opnå noget med det. Du skal have en mulighed for at trykke en form for "remember" ved hver person, og så kunne skrive videre med dem efter. Bare et par ideer. Du kan altid kontakte mig på dafthand@gmail.com, hvis du har brug for en til at arbejde med på projektet :)

 

Mvh Jannik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)