Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne er optaget - hvad gør jeg.

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Hehe jeg elsker når der kommer spydigheder ind

 

Det var ikke spydigt ment. Det er et oprigtigt ønske om at du får skabt nogle gode forretninger for dine domæner.

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Der er en simpel grund - navnet er fastlagt og materiale er begyndt at blive hentet ind i det navn, men det må være den sidste udvej. Nu prøver jeg først at ringe til ham manden indenfor et overskueligt stykke tid, hvis ikke jeg beslutter mig for at vente.

Er det ik dumt at lægge sig fast på navn mm, før man har tjekket om det egentlig er ledigt, og ik krænker noget trademark?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Nu har jeg ikke læst hele tråden (jeg blev træt i diskussionen om domænereglementet) , så jeg beklager hvis det allerede er nævnt :

Du har også mulighed for at blive skrevet på veneteliste hos dk-hostmaster (det koster 75 kroner om året)

https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/?no_cache=1

Du kan jo også lige checke og se hvornår domænet er registreret.. Hvis det er 10 år siden at det blev registeret, så skal du nok ikke skrive dig på ventelisten, men kontakte ejeren.

mvh

Jan

 

Hej Jan.

 

Et eller andet sted er det nævnt, men takker fordi du gjorde dig ulejligheden og skrev :-).

Og det er over 10 år siden domænet er registreret, så jeg kontakter ejeren en af dagene.

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jonas:

Der er en simpel grund - navnet er fastlagt og materiale er begyndt at blive hentet ind i det navn, men det må være den sidste udvej. Nu prøver jeg først at ringe til ham manden indenfor et overskueligt stykke tid, hvis ikke jeg beslutter mig for at vente.

 

Er det ik dumt at lægge sig fast på navn mm, før man har tjekket om det egentlig er ledigt, og ik krænker noget trademark?

Jo, uden tvivl, men det er første gang jeg forsøger mig rigtig og jeg har ikke sådan tænkt over det før nu. Man lærer af sine fejl og nu ved jeg en masse til næste gang (blandt andet om de forskellige tolkninger af loven om rettigheden til et domæne :-)

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)