Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig domæneregistrering - Hvor?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik - DirectHost:

tænkstort:

Hvis det er .dk endelser = gratisdns.dk

Alle andre endelser = GoDaddy.com

:)

GratisDNS er bestemt ikke billigt - medmindre du synes det er okay at give dobbeltpris for et domæne ift. indkøbsprisen?

De tjener ihvertfald godt på det.

Til gengæld er de en af de mest troværdige og har et rigtigt godt omdømme. Hvis det er .dk endelser, betaler man alligevel direkte til DK-hostmaster (efter første år), så jeg tror næppe at man kan betale mindre end de 45 kr. om året det koster for et dk-domæne.

Til alle andre endelser er GoDaddy en af de største, hvis ikke den største, og de har en masse bonus-koder så den årlige domænegebyr ikke er så dyr, som man ellers tror ved at se på deres prisliste.

Kommer snart...

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ML Hosting eller købe dem hos min far han er ved at staret en Web Hosting :)

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi gør det for 89,- kr pr. DK domæne.

Så kan du købe dem uden Webhotel indtil du skal bruge dem.

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbud og forslag. Jeg lader den stå et stykke tid endnu, for at se om der skulle være andre bud.

Hvis der skulle være nogle som kan give et tilbud på 8 .dk domæner står jeg klar til at høre mere om det Wink

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Til information er det også muligt at bestille domæner uden webhotel hos os.

- Men til den pris vi har på vores webhoteller kan det næsten ikke betale sig at lade være, og så er der jo mulighed for at få lidt trafik på domænerne inden de tages i brug.

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Kan du sætte nogle tal/priser på 8 .dk domæner og den billigste hosting ved Jer?

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Newbie:

Hej Frederik

Kan du sætte nogle tal/priser på 8 .dk domæner og den billigste hosting ved Jer?

Vores billigste webhotel er til 3kr./mdr. plus 50kr. i oprettelse - der kan du så have 5 domæner tilknyttet.

Tager du den næste løsning koster den 5kr./mdr og har mulighed for op til 15 domæner.

.dk domæner koster 62,50kr. stykket i oprettelse hos os.

Så det bliver 610kr. det første år.

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik - DirectHost:

Newbie:

Hej Frederik

Kan du sætte nogle tal/priser på 8 .dk domæner og den billigste hosting ved Jer?

Vores billigste webhotel er til 3kr./mdr. plus 50kr. i oprettelse - der kan du så have 5 domæner tilknyttet.

Tager du den næste løsning koster den 5kr./mdr og har mulighed for op til 15 domæner.

.dk domæner koster 62,50kr. stykket i oprettelse hos os.

Så det bliver 610kr. det første år.

 

Ser fornuftigt ud. Er årsafgiften af domænerne med i de 62,50 kr pr stk? eller skal jeg betale det ud over?

Hvordan ser det ud for 2. år?

Er det kun selve hostingen jeg betaler ved dig og så 45,- kr pr domæne ved DK-Hoastmaster året efter?

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Den første årsafgift er med (altså for første år)

Fremover mener jeg at domæner betales direkte hos DK-Hostmaster, ligesom det er de fleste andre steder.

Andet år slipper du for oprettelsesgebyret, så du kun havner på 420kr. om året (inkl. domæner hos DK-Hostmaster) - 60 kr. hvis man trækker domænerne fra i regnskabet.

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik - DirectHost:

Den første årsafgift er med (altså for første år)

Fremover mener jeg at domæner betales direkte hos DK-Hostmaster, ligesom det er de fleste andre steder.

Andet år slipper du for oprettelsesgebyret, så du kun havner på 420kr. om året (inkl. domæner hos DK-Hostmaster) - 60 kr. hvis man trækker domænerne fra i regnskabet.

 

Lyder godt. Tror det er lige før vi har en aftale.. jeg går lige mine domæner igennem og ser om jeg skal have nogle fra eller til, så hører du fra mig når jeg er klar til at bestille.

Skal dette gå igennem dig, eller bestiller jeg bare igennem Jeres side?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)