Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig domæneregistrering - Hvor?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har ca. 8 domæner som jeg skal have købt. Her den første stykke tid skal jeg ikke bruge domænerne. så jeg er kun på udkig efter en billig registrering. Så jeg sikre mig de ikke smutter.

Hvor vil i anbefale mig at købe/registrere dem?

Som sagt må det meget gerne være billigt, men også et troværdigt og godt rygtet sted de skal handels.

 

På forhånd, tak for hjælpen!

MVH Newbie

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er .dk endelser = gratisdns.dk

Alle andre endelser = GoDaddy.com

:)

Kommer snart...

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg selv skal sige det, synes jeg vi har rimelig billige domæner - og du kan registrere et webhotel sammen med til kun kr. 3 om måneden hvor du har mulighed for at have 5 domæner på!

Alternativt kan du få et webhotel til kr. 5 om måneden, hvor du kan have op til 15 domæner tilknyttet.

Kontakt mig endelig på frederik[AT]directhost.dk hvis du har yderligere spørgsmål.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

Hvis det er .dk endelser = gratisdns.dk

Alle andre endelser = GoDaddy.com

:)

GratisDNS er bestemt ikke billigt - medmindre du synes det er okay at give dobbeltpris for et domæne ift. indkøbsprisen?

De tjener ihvertfald godt på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Newbie:

Hej Aminoer

Jeg har ca. 8 domæner som jeg skal have købt. Her den første stykke tid skal jeg ikke bruge domænerne. så jeg er kun på udkig efter en billig registrering. Så jeg sikre mig de ikke smutter.

Hvor vil i anbefale mig at købe/registrere dem?

Som sagt må det meget gerne være billigt, men også et troværdigt og godt rygtet sted de skal handels.

 

På forhånd, tak for hjælpen!

MVH Newbie

Da jeg flyttede mine domæner til Yahoo! kostede det 1 dollar første år (og derefter 35 dollar per år tror jeg vidst nok) hvilket jeg synes er pænt billigt.

Men det lader til deres priser er stedet til 10 dollars om året hvilket også er til at betale sig fra. Tror dog kun dette gælder internationale domæner som .com og .net.

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er alle med .dk endelser..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik - DirectHost:

Hvis jeg selv skal sige det, synes jeg vi har rimelig billige domæner - og du kan registrere et webhotel sammen med til kun kr. 3 om måneden hvor du har mulighed for at have 5 domæner på!

Alternativt kan du få et webhotel til kr. 5 om måneden, hvor du kan have op til 15 domæner tilknyttet.

Kontakt mig endelig på frederik[AT]directhost.dk hvis du har yderligere spørgsmål.

Men der står absolut intet om domæne priser på jeres side...

 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

webhosting.dk - er dem med de  billigste priser på .dk domæner, og du behøver ikke købe hosting sammen med eller noget. Du kan bare lade dem stå hos dem til du skal bruge dem

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Pierre Minik Lynge:

Men der står absolut intet om domæne priser på jeres side...

De kommer først længere inde i bestillingen - dette er selvfølgelig lidt af en brøler fra vores side af Embarrassed

- Der kommer en frisk side med domænepriser snarest.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)