Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af leverandøruafhængig DNS-tjeneste?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

GratisDNS er ikke for folk der ikke kender noget til DNS

Grunden til at de er så "sure" overfor folk der ikke kender til DNS er at de ikke tjener penge hvis de skal yde support. Deres overskud pr kunde er så lille.

Har aldrig oplevet problemer med dem, hverken stabilitet, produkt, support eller salgsafdeling.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Offtopic: Må jeg lige tage chancen og rose dig for din side Kasper. Førsteklasseindhold, som jeg har brugt flere gange når jeg både har skulle kokkerere og indkøbe gyldne dråber. Specielt om chateaubriand. Fremragende!

Okay, Carry on.

EDIT: jep, GratisDNS virker fint for mig.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

GratisDNS er ikke for folk der ikke kender noget til DNS. 

Grunden til at de er så "sure" overfor folk der ikke kender til DNS er at de ikke tjener penge hvis de skal yde support. Deres overskud pr kunde er så lille.

Du har fuldstændig ret i at GratisDNS ikke er for folk der ikke kender til DNS.

Men derfor skal man stadig svare sine kunder på en sober måde, og på en pæn måde fortælle dem at GratisDNS nok ikke lige er produktet for dem. :-)

Mads Madsen

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Madsen:

Niklas:

GratisDNS er ikke for folk der ikke kender noget til DNS. 

Grunden til at de er så "sure" overfor folk der ikke kender til DNS er at de ikke tjener penge hvis de skal yde support. Deres overskud pr kunde er så lille.

Du har fuldstændig ret i at GratisDNS ikke er for folk der ikke kender til DNS.

Men derfor skal man stadig svare sine kunder på en sober måde, og på en pæn måde fortælle dem at GratisDNS nok ikke lige er produktet for dem. :-)

Det var ikke for at forsvare deres tilgang, mere for at forklare den :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

QuickDNS er nok heller ikke direkte målrettet imod "Hr. og Fru. Danmark der skal passe et domæne for barnebarnet." eller hvordan man nu kan sige det.

Alene det at der er så mange der ikke har nogen som helst idé om hvad DNS er og gør, giver allerede der en del brugere besvær med at håndtere DNS.
Hos QuickDNS gør vi hvad vi kan for at gøre det nogenlunde nemt for brugerne at finde rundt i hvordan de kan klare de mest gængseting ting i DNS, via vores vejledninger til brug af QuickDNS

Min personlige holdning til brugere og DNS er at det er fint at lade dem der "kan og vil selv" håndtere DNS selv, men folk der ikke har forstand på hvad det er de er ved at rode med, bør overlade det til andre.

Med QuickDNS kan flere brugere forøvrigt være i en gruppe der er fælles om at administrere et eller flere domæner, så f.eks. både udbyder og kunde kan rette i det efter behov.

Vi lytter forøvrigt gerne til ønsker om flere vejledninger og funktionalitetsønsker fra brugerne, men da QuickDNS er drevet  på frivillig basis kommer nye funktioner ikke lige fra dag til dag.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah -- på den måde. Tak for forklaringen. Jamen, det kunne da godt være, man skulle støtte QuickDNS så.

Hvad er der af gode internationale tilbud?

 

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)