Køb et Amino Sponsorlink
Kære aminoer!
Jeg har kastet mig over at sætte en VPS op til mit hobbyprojekt Bergholts opskrifter. I den forbindelse har jeg brug for en leverandøruafhængig dns-tjenste? Hvad vil I anbefale? Gratisdns.dk? Andet?
På forhånd tak
Kasper BergholtMediebevægelsen ApS
Helt klart gratisdns, de levere et fantastisk produkt.
Niklas Stephenson
Firmafon - Omstillingsbord til små og mellemstore virksomheder
Kasper: Kære aminoer! Jeg har kastet mig over at sætte en VPS op til mit hobbyprojekt Bergholts opskrifter. I den forbindelse har jeg brug for en leverandøruafhængig dns-tjenste? Hvad vil I anbefale? Gratisdns.dk? Andet? På forhånd tak
har 12 stk. domæner på GratisDNS.dk og må sige at være fuldt ud tilfreds. :)
QuickDNS er også en mulighed du kan kigge nærmere på. Hvis det skal være lidt mere avanceret og uafhængigt, kan du evt. opsætte zonen hos begge
Christian Reupke
NETsite A/S Domæne - Webhotel - VPS / Virtuel Server - Twitter
Jeg brugte tidligere GratisDNS.dk, men benytter nu quickdns.dk i stedet, blev træt af den holdning gratisdns.dk stillede for døren.
Du kan ikke bestille domæner hos quickdns, men det er ikke så svært at flytte domæner, så det overlever jeg. :-)
Med venlig hilsenMads Madsen
Jeg benytter QuickDNS til næsten alle mine domæner, og syntes de har et rigtig lækkert system. Det er forresten også helt gratis.
Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!
Jeg bruger webhosting.dk til DNS for det meste.
Det er super simpelt og virker bare.
Tape med tryk | Plastikkort med tryk
Mads Madsen: blev træt af den holdning gratisdns.dk stillede for døren.
blev træt af den holdning gratisdns.dk stillede for døren.
Kan ikke være mere enig. GratisDNS er nok den mest useriøse virksomhed jeg har bestilt produkter hos.
Hvilken holdning er det, du refererer til?
Det lader til, at mange er glade for gratisdns.dk... Deres hjemmeside skræmte mig dog lidt ved første hug, men stabilitet er jo det vigtigste.
Kasper: Hvilken holdning er det, du refererer til? Det lader til, at mange er glade for gratisdns.dk... Deres hjemmeside skræmte mig dog lidt ved første hug, men stabilitet er jo det vigtigste.
Du har ret i at deres system bare virker, og stabiliteten er i top.
Men så snart der bare var lidt spørgsmål eller problemer, typisk en der aldrig har brugt DNS før, så var deres behandling af disse kunder/brugere både på forumet og i IRC kanalen fuldstændig forkasteligt. Den arrogance de stillede for døren var simpelthen for meget.