Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj herinde

Er der nogen der ved om (og hvordan) det er muligt at overføre sin licens til SummaSummarum fra en computer til en anden? Vores program blev oprindeligt installeret på en bærbar, men jeg vil hellere have det over på den stationære som jeg arbejder på hver dag.

Nogen der kan hjælpe?

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ja...no problem....vi har den på 5 computere.

Du skal dog downlode programmet....og så registrere via din reg. nøgle.

MvH

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Morten

det  er  ikke  så svært

som Peter  siger enten  fra  din  cdrom  hvis  det er  ver 3.6.0   ellers  ind download  

så skal  du registrere  med  dit  reg.nr.  og  brugernavn   OG  så  hvis  du  så  vil  have  overført  situationen   fra  din  gl. pc  -  så  laver  du  en  sikkerhedskopi  -  smider  det  på  en usb-pen

flytter  usb´en  til  den  nye pc  og  kører  Genopret  fra Sikkerhedskopi

letere  kan  det   ikke   være

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - tusind tak for det hurtige svar Smile

Jeg tænkte bare at der måske var nogle problemer med licens da man jo køber licenser pr bruger. Derfor ville jeg gerne sikre at man godt kunne overføre fra en computer til en anden uden at skulle have flere licenser.

tak,

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

altså   licensen   giver  ret  til  at  have  den  på   f.eks.   en  Stationær  pc   og  så  en  notebook   som  du  har  med  rundt  i  byen

DU  må kun  bruge  en  licens   til   EEET  regnskab  ad gangen.    Om det sker  på  den  ene  eller  den  anden  computer  er  stoneware  ligeglad med.

d.v.s.   du  kan  ikke  have  konen  siddende  derhjemme  og  bruge  licensen  til  at  bogføre i hendes  regnskab    på  den  stationære    mens  du  arbejder  i  dit  regnskab   ude  i  byen  på   notebook´ en

Det  kræver  2  licenser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)