Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar! - Det er helt overvældende så hurtig folk er til at svare :)

Jeg vil gerne påpege at det ikke behøver at være noget jeg kan integrere på hjemmesiden, det må godt være en hel færdig pakkeløsning - hvis dette findes, hvor hjemmeside, layout, webshop og alt er med .. Jeg har ingen forstand på det overhovedet, jeg søger bare den nemmeste løsning, jeg har forstand på at lave hjemmesider, men jeg har lidt på fornemmelsen at det måske er for besværligt for mig at få en webshop indover selv 

Er det muligt at få en hel færdig skabelon for en webshop?

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestem muligt det er faktisk sådan at det i mine øjene hvertfald er den "rigtigte løsning" da det skaber noget ensartethed og der med er med til at påvirke salgs procenten pragt eksempel på det er www.vmbo.dk som havde tjent sig selv ind 20 gange på 2 dage (rent omsætningsmæssigt). men jeg PM'er dig lige men som sagt er jeg stadig ikke helt sikker på at det er mig du skal have fat i, men det kan jo være vi kan finde ud af om det er ellers har jeg måske en ide om hvem det kunne være :)

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Fabrin:

Nej, lader ikke som om det ikke var der, men er stadig varm fortaler for produktet og vil stadig anbefale det, selvom jeg nu ikke optræder som affiliate....

Skal vi lade det ligge og komme videre - jeg lover jeg aldrig gør det igen Smile

Ellers syntes jeg vi skal skåne denne tråd og starte vores egen eller tage den i PM

@ Morten, helt fint.

@ Mette, beklager sidespringet. Selv som helt ny vil jeg ikke umiddelbart anbefale at placere sin forretning hos one.com - det er discountpriser, men også et discountprodukt - ikke beregnet til at drive en virksomhed.

Der er rigtigt mange herinde som tilbyder professionelle webshopløsninger, og det er faktisk imponerende der endnu ikke har været flere for at fortælle om deres service eller underbyde hinanden.

Der er bl.a. en fyr herinde som hedder Lundsby, der tilbyder et produkt som hedder CloudSprout. Jeg kender ikke fyren og har ikke testet hans produkt, men jeg er selv udvikler (som han) og synes han virker som en skarp fætter - og det lyder som et interessant projekt han har kreeret. Hvis jeg skulle starte en webshop i dag, ville jeg nok prøve at snakke med ham. Jeg mener at have set ham nævne basis-priser helt ned til 6.000 kr i opstart, hvilket er ret billigt for en professionel webshop.

Men gad vide om han ikke har opsat en alert på "cloudsprout", så kan han jo selv fortælle mere.

Held og lykke med projektet!

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette

Velkommen til Amino :-)

For det første så ville jeg kigge væk var one.com, de har gennem tiderne bevist at de ikke kan håndtere at holde en webshop oppe.

Jeg har hørt en del godt om http://www.magentohost.dk/, de tilbyder hosting af et webshop system der hedder Magento, det er ved første øje kast meget omfattende, men når man har lært at bruge systemet, så er det muligvis et af de bedste på markedet. (Hvis vi tænker på mulighederne på at få hjælp fra andre)

Nu skriver du at dine større brødere har lidt forstand på programmering(?), for så kan de sikkert hjælpe dig med Magento. Ellers ved jeg at der er en del Amino'er herinde der kan hjælpe dig på vej.

Men Magento er selvfølgelig ikke det eneste system, der findes mange forskellige, du kunne også tage et kig på http://redweb.dk/webshop eller http://www.cloudsprout.dk/Forside.html, sidste nævnte skulle være rimelig nemt at finde ud af, og hvis jeg nu skriver Peter Lundsby, så kommer han måske forbi og giver en lille salgstale omkring systemet ;-)

Men alt andet lige, så er der rigtig mange forskellige løsninger, men fælles for dem alle er at hvis du vil modtage Dankort, så skal du have en PBS indløsningsaftale, men det har din far sikkert fortalt dig. :-)

Som et billigt alternativ til PBS, så kunne du få Paypal til at varetage dine betalinger, de modtager dog ikke Dankort. Der har på det sidste været lidt advarseler imod Paypal, men ved at nær læse ordrne du modtager, så burde du kunne fange dem der snyder med systemet. :-)

Mads Madsen

Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har efterhånden modtaget en del mails, med folk som kommer med en masse gode forslag, og som selv tilbyder deres hjælp. Prisen spænder dog vidt, fra et par tusinde til op omkring en 10.000 kroner. Så der er efterhånden en del at kigge på, både deres tilbud men også hvor reele de rent faktisk er.

Grunden til at jeg pt har lagt min hjemmeside ved one.com er, at jeg tilbyder noget helt nyt og anderledes som ikke er set før - og jeg bruger det sådan set kun som en beta udgave af hjemmesiden, så jeg kan få feed back fra venner og familie, derudover har jeg på det seneste oplevet at lokale virksomheder (hovedsageligt min fars kontakter) er interesserede, det er dog ikke alle der forstår min fine salgstale, og slår sig til takke med det - derfor besluttede jeg mig for at få noget op at stå hurtigt, og løsningen blev så one.com. På længere sigt er det bestemt ikke den løsning jeg har tænkt mig at bruge :-)

Jeg henvender mig hovedsageligt til unge mennesker, der er meget selvbevidste og ønsker at vise sig selv frem. Jeg har lavet en virksomhedsplan hvori jeg kun har lagt vægt på privatpersoner.
Jeg har dog været igang med det her projekt i et stykke tid nu, og er nået så langt at det kun er hjemmesiden jeg mangler, og efterhånden som jeg er præsenteret idéen har jeg fundet frem til, at nogle af de lokale virksomheder, der er styret af den lidt ældre generation, ser et potentiale i mit projekt - og at de ser det som en løsning til at få et nyt ansigt overfor kunderne på en nem og billig måde - derfor er det utrolig vigtig for mig at fremstå profesionel på min hjemmeside.
Jeg arbejder derfor også lidt på at få en investor til at støtte mig, en som vil betale mine opstarts udgifter, og derudover har en ven vist så stor interesse for projektet, at han lader til at være villig til at gå ind og betale 50% af alle udgifter, for så tilgengæld at få del i virksomheden - dette gør forhåbenlig at jeg har en lidt større startkapital - og derfor kan få en profesionel til at lave det, jeg har ihvertfald allerede fået en del gode tilbud omkring færdige løsninger.

I må meget gerne blive ved med at komme med input, for jeg er som sagt helt blank - men jeg takker mange gange for jeres svar! - Jeg føler allerede at jeg har fået et lidt større overblik over hvad der er af tilbud :)

//Mette Pedersen

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mette,

 

Tillykke med, at din nye bedrift! Smile

 

Med hensyn til webshop, så er du velkommen til at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk. Så kan vi tage en nærmere drøftelse, og finde den bedste løsning til dig!

Fortsat god dag!

 

dbh,

 

Morten Dal

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Pedersen:
Det behøver ikke være noget vildt, da jeg ikke er villig til at smide en masse penge i det (endnu), det her er den spæde opstart.

Det ville måske hjælpe hvis du skrev dit budget :)

Der er mange webshop løsninger der er gratis at bruge, så som fx Magento som vi anvender i vores løsninger. Men hosting og betalingsgateway (så du kan modtage kort) samt PBS koster stadig noget. Derudover er der også et sort hul der hedder marketing som man kan kaste alle de penge efter man ønsker. For ikke at tale om et varelager.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Som Jakob og Mads skriver så laver vi en lille revolution af et webshopsystem. Ideen er basalt set at springe programmører og teknikere over, og istedet sætte designere og e-købfolk istand til at få fuld kontrol over shoppen.

For dig er der to tidspunkter hvor du bliver specielt glad for vores! Til at starte med hvor en professionel dansk webdesignere kan sætte shoppen op, sammen med dig, til en fast lav pris på 6000 kr. (og dette er inkl. 1. års hosting), dvs. udover PBS så er hele dit første års teknik omkostning 6000 kr.
Det er faktisk så godt et tilbud, at nogle af vores konkurrenter har svært ved at tro det kan lade sig gøre :-)

Flg. er nogle af de kunder vi har lavet en design opsætning for:

- http://www.eventyrhaver.dk
- http://www.lauraamalie.dk
- http://www.fashionfactory.dk (Har efterfølgende lavet en del rettelser og forbedringer)

Det andet tidspunkt, er når du som ca. 3 måneder gammel e-købmand, for en tilbagemelding fra en kunde, selvfølgeligt ville din shop sælge meget bedre hvis købsknappen, var placeret lidt højere oppe på siden.
Så bliver du igen rigtigt glad for CloudSprout for du åbner bare vores Designer-værktøj, og via træk-og-slip flytter du knappen derhen hvor den sælger bedre. Og i takt med at der kommer mere kunde feedback, kan du selv lave en ændre din shop så den sælger maks.

En anden ting, som du bliver rigtigt glad for er vores support, de hjælper dig hele vejen igennem, og er aldrig længere væk end et telefon opkald.

Hvis du er interesseret må du meget gerne sende mig en mail på plu@cloudsprout.dk , jeg vil meget gerne høre mere om din forretning og besvare evt. spørgsmål.

Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Det ville måske hjælpe hvis du skrev dit budget :)

....

Men hosting og betalingsgateway (så du kan modtage kort) samt PBS koster stadig noget. Derudover er der også et sort hul der hedder marketing som man kan kaste alle de penge efter man ønsker. For ikke at tale om et varelager.

Hej Rasmus :-)

Jeg har fået en partner indover, hvilket gør at vores budget pt er på omkring 5000 kroner, men da jeg godt ved at PBS osv. koster så er det medregnet i de 5000 kroner. Jeg har fået et okay tilbud over mail på en løsning som for en færdigbygget hjemmeside med webshop ikke løber op i mere end små 5000..

Varelageret er allerede oppe at stå, som jeg skrev tidligere, men varelageret er ikke det vigtigste - der bliver hovedsageligt solgt idéer, og færdige løsninger til kunden, hvor efter der så bliver produceret - men det vigtigste af lageret er allerede hjemme..
Jeg kommer fra en iværksætter familie, og begge mine forældre har været selvstændige hver for sig, og sammen. Både over nettet og haft forretninger i byen osv - så de har derfor mange kontakter, derudover har jeg også selv en del kontakter, da jeg har arbejdet gratis for mange virksomheder da de startede - i håb om at det en dag ville give mig noget igen, og det regner jeg med at høste nu..  Men jeg ved godt det ikke bliver nemt ;-)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)