Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er en ung pige på 18 år, der i små 4 år har gået og leget med drømmen om at starte mit eget, jeg vil dog ikke gøre noget forhastet, så jeg har sat mig ind i tingene, og ventet på, at jeg fik en idé som jeg virkelig tror på, og en idé som jeg er villig til at ofre blod, sved og tårer på, at få til at lykkes.
Den idé er kommet nu! - Og jeg er allerede ved at føre den ud i livet, jeg har et lager, jeg har min far med på sidelinjen som selv har været selvstændig i mange år og derudover har jeg en idé til at sælge noget, som ikke tidligere er lanceret på nettet.
Jeg har brugt de sidste 4 år på at finde ud af med hjemmesider, marketing osv. men der er et område som jeg er helt blank, og det er der jeg håber at i kan hjælp mig med en forholdsvis simpel løsning.

Idéen er at jeg skal sælge mit produkt over nettet, men jeg har ingen anelse om, hvordan jeg får en webshop integreret på min hjemmeside.  Jeg har søgt meget herinde, men jeg har ikke fundet noget simpelt jeg kan finde ud af.
Mit krav er at det skal være meget simpelt, i dansk valuta, og ellers så skal det bare være så billig så muligt. Det behøver ikke være noget vildt, da jeg ikke er villig til at smide en masse penge i det (endnu), det her er den spæde opstart.  Wink

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen hertil. :)

Jeg er i færd med at lave an MEGET simpel løsning til WordPress. Dog endnu uvidst hvordan betaling skal foregå...

Du skriver godt nok ikke hvad din hjemmeside er lavet i men du spørg til hvordan du integrerer en webshop ind i hjemmesiden?

Hvis du er interesseret kan du være med til at påvirke hvordan denne løsning kommer til at virke. Smid en privat besked i så fald. :)

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en enkel løsning til dig, og tror valuta DKK skal gå fint i dette system som du får for 8 dollars om måneden. Det er superenkelt at finde ud af og du opnår et flot og proft resultat. Og Paypal håndterer transaktionerne, så det er jo rimelig trygt.

Du finder mere info her

PS: deres hjemmesidebygger er SUBLIM

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I første omgang er hjemmesiden bare en simpel hjemmeside fra one.com, men det er kun i opstart fasen, personlig har jeg kun erfaring med html, xhtml, CSS samt en smule java.. Men jeg har to store brødre, som begge har lidt mere forstand på sådan noget - og når jeg regner med at de går ind og laver et ordenligt layout når sommerferien er slut.

Jeg er interesseret i alt hvad der hedder simple løsninger,  så længe betalingsmåden er dankort/visa og evt electron - da min målgruppe er 16-32.. Jeg har overhovedet ikke forstand på det, så du må meget gerne skrive hvad du reelt set ville kunne tilbyde :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Fabrin:

Jeg har en enkel løsning til dig, og tror valuta DKK skal gå fint i dette system som du får for 8 dollars om måneden. Det er superenkelt at finde ud af og du opnår et flot og proft resultat. Og Paypal håndterer transaktionerne, så det er jo rimelig trygt.

Du finder mere info her

PS: deres hjemmesidebygger er SUBLIM

Ups, var det lige et lille affiliate-link der sneg sig ind der? Fedt at udnytte en ung piges gåpåmod for et par håndører.

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Søndergård:

Morten Fabrin:

Jeg har en enkel løsning til dig, og tror valuta DKK skal gå fint i dette system som du får for 8 dollars om måneden. Det er superenkelt at finde ud af og du opnår et flot og proft resultat. Og Paypal håndterer transaktionerne, så det er jo rimelig trygt.

Du finder mere info her

PS: deres hjemmesidebygger er SUBLIM

Ups, var det lige et lille affiliate-link der sneg sig ind der? Fedt at udnytte en ung piges gåpåmod for et par håndører.

 

Hva snakker du om? Gå ind og se på det, så tror jeg udnyttelse ikke længere er ordet.... Det er faktisk et godt system at bruge hvis man er nybegynder. Så det ser jeg mere som en hjælp...

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med projektet :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Fabrin:

Hva snakker du om? Gå ind og se på det, så tror jeg udnyttelse ikke længere er ordet.... Det er faktisk et godt system at bruge hvis man er nybegynder. Så det ser jeg mere som en hjælp...

Jeg snakker om at:

1) Du smider et affiliatelink, forklædt som rådgivning, til en pige der er på vej til at tage springet for første gang. Desuden overtræder du Aminos retningslinier ved at gøre det.

2) I stedet for i det mindste at være ærlig omkring at du får provision, forsøger du at forklæde det med tinyurl.

3) Da jeg (indrømmet, lidt hårdt) påpeger det, vælger du at fjerne affiliatelinket og lade som om det aldrig har været der.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

alt muligt helt og lykke med det, jeg tror ikke opgaven er noget for mig da jeg ikke er den store fan af at lave sider med intigrede shops men heller vil lave sider med shops... men ja smags sag du kan da prøve at kigger her http://www.reno-ff.dk/produkter-shop/ det er hvert fald nemt nemt at arbejde i :)

men ja jeg ved ikke om det er noget - alt muligt held og lykke med det hvert fald.

hav en fantastisk sommer folkens :)

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Søndergård:

Morten Fabrin:

Hva snakker du om? Gå ind og se på det, så tror jeg udnyttelse ikke længere er ordet.... Det er faktisk et godt system at bruge hvis man er nybegynder. Så det ser jeg mere som en hjælp...

Jeg snakker om at:

1) Du smider et affiliatelink, forklædt som rådgivning, til en pige der er på vej til at tage springet for første gang. Desuden overtræder du Aminos retningslinier ved at gøre det.

2) I stedet for i det mindste at være ærlig omkring at du får provision, forsøger du at forklæde det med tinyurl.

3) Da jeg (indrømmet, lidt hårdt) påpeger det, vælger du at fjerne affiliatelinket og lade som om det aldrig har været der.

Nej, lader ikke som om det ikke var der, men er stadig varm fortaler for produktet og vil stadig anbefale det, selvom jeg nu ikke optræder som affiliate....

Skal vi lade det ligge og komme videre - jeg lover jeg aldrig gør det igen Smile

Ellers syntes jeg vi skal skåne denne tråd og starte vores egen eller tage den i PM

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)