Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Open source webshop, hvilken løsning?

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Rasmus

Dit spørgmål omkring Sharepoint skulle gerne være besvaret i det forrige indlæg. Hvis man virkeligt vil kende svaret er man nok nødt til at læse tråden igennem, sorry!

Rasmus Lindgren:
Hertil skal det lige siges at den platform som jeg ofte pusher i debatter som denne (Magento via Get A Shop) udgør en forsvindende lille andel af omsætningen i min virksomhed, og egentligt mere er noget jeg gør for at hjælpe iværksættere, så jeg mener at jeg i højere grad kan være objektiv når det kommer til platforme.

Når så det er for iværksætternes skyld, på din blog står at du startede Get-A-Shop for at tjene penge uden at skulle lave så meget arbejde! Det er da virkeligt to forskellige motiver der ligger i hver sin ende af skalaen :-)

Mht. objektivitet, så har du jo idag ikke muligheden for at leverer shops, baseret på CloudSprout, så i det forhold er du vel næppe særligt objektiv, tværtimod så har du faktisk en direkte økonomisk interesse i at folk ikke vælger CloudSprout, for så er der jo ikke nogen passiv indtægt til dig.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

LuckyCharm:
Hvorfor skal alle tråde som Lundsby kommenterer i blive til diskussioner?

Ja, det er fedt ikke! Jeg tror det er fordi CloudSprouts tilgang til webudvikling er lidt en "disrupter". Jeg er rigtigt glad for at vi kan få sindende sådan i kog! Efter min mening er det utroligt værdifuldt at produktet enten bliver elsket eller hadet. Den sidste del kan faktisk vise sig, at blive en vigtig del af markedsføringen.

Når jeg deltager på Amino, er det både for at hjælpe andre iværksættere men i høj grad også for at blive klogere. Det gør de forskellige diskussioner i mig i høj grad, så dem sætter jeg stor pris på!

Men jeg kan godt se, at de måske ikke nødvendigvis har den store relevans for dig. Så jeg der vil anbefale dig, at bruge en af Aminos vigtigste features nemlig at man ikke behøver at læse alle indlæg :-)

På den måde kan os, der er passionerede omkring CMS/Shops etc. havde langhåret diskussioner, og lærer af dem, uden at der går nogle skår af dig.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Efter min mening er det utroligt værdifuldt at produktet enten bliver elsket eller hadet. Den sidste del kan faktisk vise sig, at blive en vigtig del af markedsføringen.

Størstedelen hader det nok da der står CloudSprout i størstedelen af dine indlæg på Amino.

Lundsby:

Når jeg deltager på Amino, er det både for at hjælpe andre iværksættere men i høj grad også for at blive klogere. Det gør de forskellige diskussioner i mig i høj grad, så dem sætter jeg stor pris på!

De seneste mange tråde du har deltaget i har været for at reklamerer for din egen forretning. Jeg kan ikke se hvordan det enten gør dig klogere, eller får dig til at hjælpe andre.

Lundsby:
Men jeg kan godt se, at de måske ikke nødvendigvis har den store relevans for dig. Så jeg der vil anbefale dig, at bruge en af Aminos vigtigste features nemlig at man ikke behøver at læse alle indlæg :-)

Bare rolig jeg spilder ikke min tid på at læse alle dine indlæg.

Lundsby:
På den måde kan os, der er passionerede omkring CMS/Shops etc. havde langhåret diskussioner, og lærer af dem, uden at der går nogle skår af dig.

Ja det kan i, men så start dog for helvede jeres egne debatter og tråde i stedet for at spamme andre folks tråde. Når folk starter en debat og spørger om hjælp til noget, er de fandme ligeglade med jeres diskutioner.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ud af denne tråds 33 indlæg er 8 af dem relevante for personen som spurgte om hjælp til noget han/hun var i tvivl om. Hvilket efterlader 25 indlæg (deriblandt 3 af mine) a.k.a side 2-4, som ikke kan bruges til en pind for den person.

Hvis jeg er den eneste person med denne holdning så skrider jeg fra Amino.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

LuckyCharm:
Hvis jeg er den eneste person med denne holdning så skrider jeg fra Amino.

See ya! Nej, spøg til side, jeg tror ikke du er eneste med den holdning, men jeg det er ihvertfald heller ikke alle der er enige med dig. For jeg får da stadig en del tilmeldinger til vores beta-venteliste.

Men jeg forstår simplethen ikke dit behov for at censurer hvad jeg skriver! Specielt når du bare kan lade vær at læse det.

Selvom CloudSprout helt klart er mit hjertebarn, så har jeg da i den seneste tid også debatteret om Helle Thorningsskattesag, Hvad det koster at lave Nordnet ( uden CloudSprout :-) ), Personlig konkurs, Hvordan man får patent, samt et mystisk indlæg om at flytte til Polen (der er slettet nu).

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr sand.

Prestashop er et ret godt open source shop system.

orango.nu har lavet nogen rimelig fede unikke themes til den shop løsning, fx nordicnature.dk og tsave.dk. Jeg ved ikke hvad de tager for at sætte sådan en shop løsning op, men det kan man jo spørge om.

Systemet er ihvertfald rigtig godt, og der er tons vis af gratis moduler og themes til det.

www.prestashop.com

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

LuckyCharm:

Ud af denne tråds 33 indlæg er 8 af dem relevante for personen som spurgte om hjælp til noget han/hun var i tvivl om. Hvilket efterlader 25 indlæg (deriblandt 3 af mine) a.k.a side 2-4, som ikke kan bruges til en pind for den person.

Hvis jeg er den eneste person med denne holdning så skrider jeg fra Amino.

 

Jeg er helt enig med dig Luckycharm, jeg synes også det er utroligt uopdragent at spamme tråde til med reklamer for sine egne produkter som ikke har noget at gøre med det trådstarteren efterspørger.

Det er er jo et åbent debatforum så individer som Lundsby er i sin gode ret til st spamme løs, at det så er uopdragent er en anden sag, men det er noget folk og hans eventuelle kunder selv kan bedømme.

Jeg synes personlig at det er dårlig markedsføring, der er flere virksomheder der er sluppet godt fra at køre kampagner der er klart  "over the top" med skamløs promovering, men de gjorde det på en sådan at man ikke kunne undgå at se at det var med en god portion humor. Jeg kan så ikke få øje på noget humor her, det minder mere om desperat selvpromovering, men det er så min egen mening.

inkasso tilbydes inkasso

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Eriksen

Hvis du læser hele tråden, kan du se at forløbet er som efter det oprindelige spørgsmål, kommer der en række forskellige anbefaling nogle af egne systemer og links til egne tjenester andre er neutral, og fortæller bare om deres gode erfaringer med et produkt!

Så skriver jeg med udgangspunkt i det oprindelige indlæg, at hvis han kigger på Open Source systemer, fordi han var låst i sine tidligere standard løsninger, så skulle han tage at kigge på CloudSprout, vores test-designere har mener nemligt at de har meget større frihed, der end de andre systemer de har brugt inkl. Open Source.

Det falder Ronni for brystet, og han skriver en gæk kommentar, med et postulat som jeg naturligvis ikke kan lade stå imodsagt, fordi jeg mener det er forkert! Så skriver jeg et indlæg med et postulat, som Ronni føler sig nødsaget til at reagere på etc. etc.

Men da jeg skrev det første indlæg, var det udelukkende fordi jeg mente at CloudSprout kunne være det helt rigtige produkt til trådstarter. Det var ikke for at starte en længere diskussion! Men nogle ting bliver man bare nødt til at besvare.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er bare som alle andre utroligt træt af dine konstante reklame tråde i alle indlæg så derfor får du naturligvis lidt "bank" ind i mellem - det kan jo være du fangede pointen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:
Jeg er bare som alle andre utroligt træt af dine konstante reklame tråde i alle indlæg så derfor får du naturligvis lidt "bank" ind i mellem - det kan jo være du fangede pointen.

Ja, synes også jeg har hørt mere end rigeligt om redShop, man det er nok bare konkurrenters natur :-)

Jeg sætter stor pris, på vores diskussioner, jeg synes virkeligt de er gode til at fremstille forskellen imellem CloudSprout og den gammeldags tilgang.

Når man laver et produkt, der sætter designere og kunder istand til at springe programmøren over, så er man godt klar, over at man klar over at man træder nogen over tæerne, og specielt Open Source programmører er jo et åbenmundet folkfærd.

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)