Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste CMS system til salg af software online med licenskode m.m.?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminodrenge

Hvilket CMS system er det bedste til salg og distribution af et stykke software på nettet, jeg tænker her på et egenudviklet program som brugerne skal betale et månedligt beløb for at bruge.

1: Brugeren ser produktet
2: Brugeren beslutter at teste programmet i 14 dage
3: Brugeren modtager demolicens efter registrering og downloader programmet
4: Brugeren vælger at aktivere programmet efter testeperioden og betaler månedligt beløb for brugen af programmet.
5: Vi kan sidde bagved og styre hvilke licenser som bruges af hvor mange (en drøm)

Håber i har nogle ideer, har googlet det, men google var ikke min ven idag åbenbart :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i dag allerede muligheden for at uploade licensnøgler til virtuelle produkter i dag i vores Open Source Joomla Webshop software redSHOP - Hvis du så har 2 forskellige produkter, et prøve produkt og det rigtige produkt med forskellige licensnøglefiler uploadet - så kan du faktisk lave det direkte i redSHOP med undtagelse af punkt 5.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Så i kan altså tilbyde en joomla løsning hvor man kan sælge online produkter med prøveperiode og efterfølgende licensstyring?

Eller er jeg skævt på den?

Er det blot komponenter til joomla som kan kobles på en hvilken som helst joomla site?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Nej ikke helt.

Hvis du laver 2 forskellige produkter - 1 med prøve licens i 14 dage og 1 med fuld licens.

Så kan du uploade en csv fil med licensnøgler til hver af de 2 produkter og så vil folk når de køber et af de 2 produkter får adgang til download + licensnøgle (der tages fra den uploadede csv fil med licensnøgler).

Dermed kan du opnå det meste af den funktionalitet i skal bruge i forhold til webshoppen i vores "hyldevare" produkt og altså uden der skal bruges tid på skræddersyning af funktionalitet - ønsker i skræddersyning af funktionaliteten er det naturligvis også en mulighed.

Det er altså "bare" en standard komponent du installere i Joomla du så kan bygge webshoppen med der har noget af den funktionalitet du skal bruge Smile

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Oki det giver god mening, det er en helt ny verden for mig med online salg direkte fra site.
Så forsøger at hente så meget info som muligt.

Hvis jeg har en std. joomla 1.5 som dertil er udvidet med en template i høj klasse, vil i så kunne lave selv shopdelen med software og licenssalg?

Hvor meget vil det koste alt have jer til dette?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I alligevel skal ud i at designe templates i den store stil, er det så ikke lettere at udvikle systemet selv?

Skal licensnøglen auto genereres af webshoppen?

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg kan ikke selv kode en linie, så er 100% afhængig af folk omkring mig, har dog både en .net og en PhP udvikler ansat, de er bare optaget på andre opgaver pt. :)

Samler bare information for at så hvordan løsningen kan skrues sammen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg din php og .net udviklere hvad de vil fortrække af CMS og brug dette. Resten er bare små detajler i mine øjne. Lyder ikke forfærdelig svært at f.eks. udvikle en løsning til WordPress som er mit fortrukne værktøj.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Hvis vi skal lave shopdelen alene + templating så vil jeg vurdere vi snakker 20-25 timer ca. - vores timepris er 575,- eks. moms.

Du kan skrive på email@redweb.dk så kan vi tage dialogen derfra :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har noget jeg kalder for et kontigent system, som jeg et par gange har brugt til at lave noget holdstyring samt betaling til sports kubber hvis man lige skruede på et par knapper kan man helt sikkert godt tilpasse den til det.

Det er TYPO3 det hele som er et helt fantastisk Open Source CMS at arbejde i specielt hvis du havde en PHP man ansat, er det her Visma Open Source ? for så kunne der jo også være nogle mulighedder der.  

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)