Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav til opstart af køb/sælg side ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa ville rigtigt gerne starte en side op der omhandler køb/salg/bytte.

Har købt et domæne og vil høre om der findes nogen form for "gratis" script eller hvad man nu skal bruge for at få gang i sådan en side.

Udover et domæne hvad kræves der så for at få gang i sådan en side, syntes selv mit navn er originalt, og vil gerne forsøge med hjælp at få gang i tanker og ideer. Links ideer er mere end velkomne, jeg har desværre ikke et pengetræ ude i haven, så det må ikke koste en bondegård at få startet det hele op.

Mvh en nybegynder Smile

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortenha:
Udover et domæne hvad kræves der så for at få gang i sådan en side

 

Det ærlige svar..... En helt anden indstilling end "jeg finder sgu da bare på et fedt navn og så knalder er eller andet gratis script på.... Hvor svært kan det være?" ;)

 

Der er tonsvis af den slags sites og der kommer hele tiden nye til. Alene herinde kan du finde flere brugere, der har startet den slags sites.... Så det er altså ikke en nem branche, at komme ind på.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger jeg da jeg er ny til dette, og havde læst mig til man kunne bruge et såkaldt script...Hvis man ikke "bare" skal bruge det, så søger jeg stadig hjælp/forklaring på hvordan jeg kommer videre..At der er mange andre der har lavet det samme betyder vel ikke det store..Nu fik jeg selv lyst og det er der vel intet galt i.

Mvh

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jamen hvis du vil igang vil jeg da godt prøve at hjælpe dg

jeg har en masse scripts liggende på lager så vi kan godt skrue et lækkert site samen

til dig uden det koster et penge træ

du kan fange mig på

rejsernu@gmail.com

eller msn tjenester@tjenester.dk

Lars

www.webdesignkenya.com

 

I dag kan du få et gratis seo links

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortenha:
Nu spørger jeg da jeg er ny til dette, og havde læst mig til man kunne bruge et såkaldt script...Hvis man ikke "bare" skal bruge det, så søger jeg stadig hjælp/forklaring på hvordan jeg kommer videre..

 

Og jeg svarer dig også bare :)

Det er jo ikke for at jorde dig, jeg svarer som jeg gør... Det er fordi det er en tricky branche, du har tænkt dig at kaste dig ud i.... Derfor mener jeg den største tjeneste man kan gøre dig er at være ret direkte omkring emnet.

 

Men når det er sagt, så kan du da naturligvis sagtens banke et eller andet op, uden det behøver koste mange basseører eller tid... I princippet kan du jo bare hamre et eller andet forum op, hvis folk så kan lave indlæg med købs- og salgsannoncer.... Sagen er bare det vel næppe er hvad dine ambitioner rækker til - målet er vel at komme til at tjene nogle penge på sitet?

I den forbindelse er historien så som sagt en helt anden.... Du kan stadigvæk godt få noget op at køre for få penge. Men i og med konkurrencen er hård, så skal der altså puttet en pæn del ressourcer i projektet - de ressourcer kan så være kolde kontanter, erfaring eller begge dele...

 

Mortenha:
At der er mange andre der har lavet det samme betyder vel ikke det store..Nu fik jeg selv lyst og det er der vel intet galt i.

 

Nej overhovedet ikke.... Jeg forsøger bare at give dig et reality-check... Der er en hård konkurrence på området, hvorfor det næppe er nok, at man bare lige fik lyst til at lave sådan et site.

Men prøv at fortæl os hvad dine forventninger til sitet er - er det noget du skal tjene penge på? Hvordan forventer du at tjene penge på? Hvor mange penge regner du med at kunne tjene på det?

Og hvad er dine egne evner.... Dvs. hvor stor en del af udviklingen kan du selv stå for?

Hvad skal sitet kunne?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

 

Jeg  var stifter af OpretGratis.dk og jeg gva ca.800,- til det script og en del arbejdstimer.

Der er rigtg mange der brugte min side, men at  tjene penge på det var umuligt..

Du skal gøre det hvis du synes det er sjovt og have sådan en side og det intressere dig.

Vil du tjene penge på det så skal du nok vælge noget andet :-)

 

Jeg har været igennem møllen ;-)

køb/salg  vs.  Forum

Så vælg et forum hvor brugerene er en del af din side og føler de får et tilhørs forhold til dig.

Så sttøtter de ;-)

Men det kræver rigtig meget tid og mange fiktive brugere i starten ;-)

Mikkel

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Find en niche, hvor du både har interessen og hvor du har en fornuftig målgruppe.

For 15 måneder siden startede jeg Billigtisverige.dk og her skriver jeg om at handle i Sverige m.m.
Der er i gennemsnit 15.000 besøgende pr. måned og jeg har en Facebook side med lidt over 6.000 fans lige pt.

Måske var det bedre for dig at tænke i den retning, ikke at det er nogen guldmine, men hvis jeg havde 2 til 3 sider som gav det samme, så ville jeg kunne leve af det.

Håber du kan bruge mit input.

Dbh
Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

installere Joomla! og hent en komponent der hedder marketplace, begge er gratis, så mangler du bare at få lavet en flot template til Joomla!...Også køre det, men som der er andre der har nævnt er det ikke nemt at tjene penge på en sådan hjemmeside, har selv haft en, og det var ikke just en succesStick out tongue

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en køb/salg portal som du kan vinde....så åben dfor pm

Markedsføringsforum - kom og være med!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)