Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hus i Slovakiet - hvordan finder vi lejere?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Dette er min første post, og jeg lægger hårdt ud med et begynder-spørgsmål: Hvordan får vi udlejet min families hus i de slovakiske bjerge?

Herunder opstår spørgsmålet om hvordan får vi folk ind på hjemmesiden jo hurtigt. Det bliver snakket en del om SEO, addwords osv. osv., men ærlig talt, det lyder enormt kedeligt og mine kompetencer ligger måske et andet sted :)

Skal jeg hyre nogen - måske herfra - til at ordne det, eller bide i citronene og gøre et par enkle ting (hvilke??) og håbe på det bedste?

VH

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Garde:
Dette er min første post, og jeg lægger hårdt ud med et begynder-spørgsmål: Hvordan får vi udlejet min families hus i de slovakiske bjerge?

Tilmeld sommerhuset diverse udlejningshjemmesider

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er med i et af de store sommerhus firmaer. De styrer prisen, der ender med at blive alt for høj, og huset drukner iøvrigt 100% i mængden. Billedet er også super grimt :)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Mine forældre har et hus i Sverige, de lejer ud, og har lavet følgende tiltag for at tiltrække flere potentielle lejere:
- De har en annonce på hytter.dk
- De har en hjemmeside om huset hytte-salen.dk
- De benytter deres personlige netværk til at få delt brochure og flyers ud til potentielle lejere

Ved ikke, om du/din familie har gjort noget ud af det første og sidste punkt, hvor især det sidste punkt, er en ting, hvor mine forældre henter en stor del af deres lejere.

Venlig Hilsen

Bjørn Clemensen

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok

Vi har ikke rigtig gjort noget ud af det sidste punkt. Tror jeg vil gå efter en flot flyer så. Tak for svarene.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke poste et link til husets webside?

Det vil give dig mere kvalificeret input.

Gode billeder af huset er super vigtigt for at kunne "sælge" (læs: udleje) det på nettet, og for den sags skyld også via flyers.

Mvh.

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fotograf Carsten Olsen:

Kan du ikke poste et link til husets webside?

Det vil give dig mere kvalificeret input.

Gode billeder af huset er super vigtigt for at kunne "sælge" (læs: udleje) det på nettet, og for den sags skyld også via flyers.

Mvh.

Carsten

 

Præcis Carsten!
- et billede siger mere end tusinde ord, som man siger..

Mht. mine forældres hus, kan jeg også sige, at antallet af forespørgelser steg efter de fik skiftet nogle tidligere billeder ud med de nuværende, hvilke også bliver skiftet ud løbende..
 - så ja, gode billeder er super vigtige.. 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver næsten ikke mening at vise siden da den er meget lidt langt. Fordi - nå ja, der skal jo være nogen til at se den. http://www.squidoo.com/hytten-i-tatra. Der er dog et par flotte billeder.

John J - hvor finder jeg din side?

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville starte med at lave en helt enkel hjemmeside uden reklamer og andre forstyrrende elementer. Brug hjemmesiden til at fortælle alle de gode historier om det område af Slovenien, hvor boligen ligger. Vis gode billeder, billeder af dagligdagen, omgivelserne og ikke mindst masser af billeder af hytten indendørs. Jeg vil vide, hvad det er, jeg kommer ned til, når jeg ankommer. Det er trods alt min ferie, som jeg helst ikke gambler alt for meget med :-)

Hjemmesiden kan sagtens bare laves gratis i et system som eksempelvis Web10, hvor du ved at købe et domæne og webhotel til 9 kr. pr.md. + moms, får adgang til et hjemmesideprogram, hvor du kan bygge din egen hjemmeside. Domænerne husislovakiet, sommerhusislovakiet.dk og hytteislovakiet.dk er alle ledige :-)

Bruger du lidt krudt på at skrive nogle gode tekster og bygger godt med links op til din hjemmeside, er det min fornemmelse, at du ret hurtigt vil begynde at få en del besøgende og forhåbenligt også bookinger :-) 

Held og lykke med projektet :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)