Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger Oscommerce Templates

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke give et link med en oversigt?

Hvem har du fået lov til at sælge dem af?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Mike :

Hej

Jeg sælger billige Oscommerce Templates

25stk = 50kr

50stk = 75kr

75skt = 120

100stk = 150

Er det så 25 templates for 50 kr?


På forhånd tak.

ja!

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:

Kan du ikke give et link med en oversigt?

Hvem har du fået lov til at sælge dem af?

Hvad fanden rager det dig hvem han har fået lov til at sælge dem af?

Nu er det jo rart at template politiet holder øje med hvad der sker, men hvad er problemet?

Jeg har lavet langt mere end 100 unikke designs til osCommere, zenCart, creloaded, bgsys, openbizbox kunder, og hvis jeg ville sælge "skabelonen" hertil, så havde jeg sgu gjort det.

Havde der så, været en eller anden piknoob i et forum som blev ved med at jagte mig i et forum fordi jeg kunne sælge dem billigt, så havde jeg fandeme spurgt om webmaster havde gidet lukke røven på ham.

 

Dette er et forum, det kan godt være et nogen skal hjælpes lidt til at forstå hvad rettigheder, GNU licenser, copyrights etc. er. Men fiorsøg at hjælp. At beskylde nogen for "pirat" kopiering, burde vel først være når man kender den fulde sandhed? Tyv tror hver mand stjæler

 

Jimmy

 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op dimsedut, det da ellers farverigt sprog... "spøg & skæmt" -sprog? ... hmmm

Jeg har misset hvor det er at GadensGaard, beskylder nogen for piratkopiering i denne tråd?

Go aften!

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, lidt for kækt, beklager til Gadengaard. Kan efterfølgende godt se den virker som jagtet efter ham, og det er faktisk ikke meningen.

Det er mere en opkast over den generelle holdning over at hvis noget er for billigt, så er der noget fordækt med i sagen.

 

Jimmy

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut>> fair nok! , og respekt for du lige får sat "frustrationen" på rette hylde.

Yes

/almulimann

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dimsedut:
Det er mere en opkast over den generelle holdning over at hvis noget er for billigt, så er der noget fordækt med i sagen.

 

Tja.... I det her tilfælde er der så tilsyneladende noget "fordækt" i det. Nu skal det lige siges at det naturligvis er muligt Mike har en speciel licens til at vidersælge templates'ne.... Meeeeeeen jeg tillader mig altså at tvivle.

Tag f.eks. og kig på den her side, hvor det template Mike har bygget hans led-lommelygte-site på bliver solgt:

http://templates.entheosweb.com/template_number/9792.asp

 

Det kan så som sagt være Mike har fået en speciel tilladelse til at vidersælge det template..... Men det står altså til en pris på 190$. Tror du selv på Mike har fået forhandlet sig til så god en aftale, at han kan sælge det videre til 1,5 krone? Det tror jeg fandme ikke på og derfor er jeg ret sikker på Mike ikke har lov til at sælge de templates videre.... Med andre ord lugter det her af regulært hæleri.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle sammen det er ikke ulovlige eller noget og hvis det er et problem med at de er alt for billige så siger vi bare 200kr stk. De koster jo 500 til 1000kr stk :P

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dimsedut:
Det er mere en opkast over den generelle holdning over at hvis noget er for billigt, så er der noget fordækt med i sagen.

 

Tja.... I det her tilfælde er der så tilsyneladende noget "fordækt" i det. Nu skal det lige siges at det naturligvis er muligt Mike har en speciel licens til at vidersælge templates'ne.... Meeeeeeen jeg tillader mig altså at tvivle.

Tag f.eks. og kig på den her side, hvor det template Mike har bygget hans led-lommelygte-site på bliver solgt:

http://templates.entheosweb.com/template_number/9792.asp

 

Det kan så som sagt være Mike har fået en speciel tilladelse til at vidersælge det template..... Men det står altså til en pris på 190$. Tror du selv på Mike har fået forhandlet sig til så god en aftale, at han kan sælge det videre til 1,5 krone? Det tror jeg fandme ikke på og derfor er jeg ret sikker på Mike ikke har lov til at sælge de templates videre.... Med andre ord lugter det her af regulært hæleri.

______________________________________________________________________________

Jeg har lov til og sælge dem så jeg syens du skal til og luk nu for jeg vil ikke snakker om noget i ikke ved i skid om.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mike :
Jeg har lov til og sælge dem så jeg syens du skal til og luk nu for jeg vil ikke snakker om noget i ikke ved i skid om.

 

Mike

 

Jeg ved det template du har brugt på ledlommelygter.dk koster 190$, hvis man køber det gennem de officielle formidlere af templates. Jeg ved også der står i licensen til det template, at man ikke må sælge det videre.

Derudover ved jeg at du er villig til at sælge det for helt ned til 1,5 krone.

Undskyld, men jeg tror simpelthen ikke på dig, når du påstår du har lov til at vidersælge de templates. Jeg tror ærligt talt du har downloaded de templates ulovligt og vidersælger dem ulovligt.

jeg synes du skulle dokumentere din påstand istedet for at bede mig om at lukke.

 

Det er en ret alvorlig ting, at sælge ulovlig software. Ikke alene risikerer man selv at skulle betale en stor erstatning.... Dem man har solgt det til risikerer også at få ørene i maskinen.... og Amino risikerer sådan set også et sagsanlæg, hvis man sælger piratkopieret software herinde. Så du skal tænke dig godt og grundigt om, inden du fortsætter med hårdnakket at påstå du har rettighederne til formidling af de templates - det er en farlig leg, du leger lige nu kammerat.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)