Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger Oscommerce Templates

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt nok noget værre noget jeg fik startet der..

 

Men jeg må nu give de andre ret og har egentlig tænkt det samme i starten, for prisen lyder latterlig lav, hvilket ikke gør mig noget hvis det stadig er lovligt og god kvalitet, hvilket dog normalt ikke hænger sammen.

 

Men hvor kan jeg se de templates jeg så evt køber ud over de to du har vist (hvoraf det ene bare var standard), for jeg gider ikke køber 25 random templates.. Af de dyre templates har jeg kun fundet 1 jeg vil have og 2 andre der var brugbare..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Fra  ROC ApS Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du vis mig nogle af de skabeloner du har lavet til openbizbox (goldenplanet). 

Jeg vil meget gerne kigge på dem:) Måske køber dem også.

Tak

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik, lige en alert om GoldenPlanet i denne tråd om templates og vil blot gøre opmærksom til dem der ikke ved det at osCommerce templates ikke virker på GoldenPlanets shop, selvom det er baseret på samme system. De har lavet systemet helt om i version 4 og i den kommende version 5 vil det være ændret igen.

Jeg har selv lavet flere templates til GP shops og der er intet standard over det. De priser der snakkes om her er efter min mening for de out-.of-the-box templates der kan købes og har man en shop hvor den slags virker på så er det fedt, men det gør det ikke på GoldenPlanet.

Mit eksemel på en radikalt ændret GoldenPlanet shop kan du se på vores side www.lovejoy.dk

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)