Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slette et domænenavn fra webhotellet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

For ikke at ligge inde med noget, bare for at ligge inde med det,(og muligt bremse andre der kan komme længere med dem end jeg gjorde) håber jeg der er nogle der kan hjælpe mig med at slette to domænenavne fra et webhotel hos Surftown?

Glædelig fredag

Mvh

Andy

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel noget du skal kontakte Surftown om. Men jeg forstår ikke helt hvad du mener med:

Opnå!:
For ikke at ligge inde med noget, bare for at ligge inde med det,(og muligt bremse andre der kan komme længere med dem end jeg gjorde) 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Login via MySurftown
2. Klik på DomæneInstillinger
3.  Find det domæne/r du vil slette og klik på papirskurven i højre side(Mener jeg)
4. Bekræft at du vil slette domænet.

 

Det Sletter KUN domænets relation til Surftown.. Ønsker du den skal hostes et andet sted skal du ordnet DNS opsætningen med den nye host :)

 

Var det svar nok?

Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

1. Login via MySurftown
2. Klik på DomæneInstillinger
3.  Find det domæne/r du vil slette og klik på papirskurven i højre side(Mener jeg)
4. Bekræft at du vil slette domænet.

 

Det Sletter KUN domænets relation til Surftown.. Ønsker du den skal hostes et andet sted skal du ordnet DNS opsætningen med den nye host :)

 

Var det svar nok?

Tak for svar (og her kommer mit 'men')

 Vil det ikke blive 'frigivet' så andre kan få glæde af det (hvis de ønsker) af at jeg gør som du har beskrevet? - hvad gør man så for at få det helt væk?

... Jeg får ikke brug for de dømænenavne alligevel, og syntes det er unfair 'bare' at hamstre hvis man alligevel ikke skal buge dem.

Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

LuckyCharm:

Det er vel noget du skal kontakte Surftown om. Men jeg forstår ikke helt hvad du mener med:

Opnå!:
For ikke at ligge inde med noget, bare for at ligge inde med det,(og muligt bremse andre der kan komme længere med dem end jeg gjorde) 

 

Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det? - jeg skal ikke bruge dem alligevel, og syntes ikke de bare skal være 'låst' hvis de ikke skal bruges?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Opnå!:

LuckyCharm:

Det er vel noget du skal kontakte Surftown om. Men jeg forstår ikke helt hvad du mener med:

Opnå!:
For ikke at ligge inde med noget, bare for at ligge inde med det,(og muligt bremse andre der kan komme længere med dem end jeg gjorde) 

 

Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det? - jeg skal ikke bruge dem alligevel, og syntes ikke de bare skal være 'låst' hvis de ikke skal bruges?

 

Flyt dem til GratisDNS det er gratis og du kan have dem liggende uden en webhost.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Opnå!:

BruunMedia:

1. Login via MySurftown
2. Klik på DomæneInstillinger
3.  Find det domæne/r du vil slette og klik på papirskurven i højre side(Mener jeg)
4. Bekræft at du vil slette domænet.

 

Det Sletter KUN domænets relation til Surftown.. Ønsker du den skal hostes et andet sted skal du ordnet DNS opsætningen med den nye host :)

 

Var det svar nok?

Tak for svar (og her kommer mit 'men')

 Vil det ikke blive 'frigivet' så andre kan få glæde af det (hvis de ønsker) af at jeg gør som du har beskrevet? - hvad gør man så for at få det helt væk?

... Jeg får ikke brug for de dømænenavne alligevel, og syntes det er unfair 'bare' at hamstre hvis man alligevel ikke skal buge dem.

Det der sker ved det jeg skrev var at du fjerne tilknytningen fra domænet til Surftown.. Vil du opgive/slette domænet, altså gøre det frit på markedet igen, så skal du ind på dkhostmaster.dk og opsige abonnement på det:)

 

:) Hjalp det på det?

Hos Surftown fjerner du tilknytning af dit domæne til deres server

Hos DKhostmaster kan du slette, rette osv domænet. Og i dit tilfælde er det så vidt jeg forstår slette det. Andre kan købe det hvis du sletter det :)

 

Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 

BruunMedia:

:) Hjalp det på det?

Hos Surftown fjerner du tilknytning af dit domæne til deres server

Hos DKhostmaster kan du slette, rette osv domænet. Og i dit tilfælde er det så vidt jeg forstår slette det. Andre kan købe det hvis du sletter det :)

 

Det var lige hvad jeg skulle bruge :-)

Tusinde tak for hjælpen - det var pænt af dig (der er gået en god lære tabt i dig)!

God weekend

/A

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Opnå!:

 

 

BruunMedia:

 

:) Hjalp det på det?

Hos Surftown fjerner du tilknytning af dit domæne til deres server

Hos DKhostmaster kan du slette, rette osv domænet. Og i dit tilfælde er det så vidt jeg forstår slette det. Andre kan købe det hvis du sletter det :)

 

Det var lige hvad jeg skulle bruge :-)

Tusinde tak for hjælpen - det var pænt af dig (der er gået en god lære tabt i dig)!

God weekend

/A

 

Super , det var så lidt :)


Jeg smider ikke pengene på mig som lære ihvertfal! :D

 

GOd sommer & Weekend! Solen er fandme lækker idag!

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)