Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandcykel udlejning ingen kunder

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kommet mange gode svar Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinsen:

Hej alle Amino'er Big Smile..

Så er sommeren kommet til Danmark, og det må man jo udnytte Wink

Jeg har fået mit lille vandcykel firma op at køre nu, problemet er bare at der ingen kunder kommer for at leje mine vandcykler. Så jeg kunne virkelig godt bruge en masse kreative forslag, til at tiltrække en masse sommerglade strandgæster til min lille bod.

Lige pt kører jeg kun med et par skilte forskellige steder på stranden, på skiltene står der "udlejning af vandcykler, kontakt nr.xxxxxxxxx" det står på dansk og på tysk. Jeg har med vilje undladt at skrive priser på skiltet da jeg ikke ved om de priser jeg fører lige pt er for højt sat. Lige nu er priserne, 70 kr for en halv time og 120kr for en hel time.

Hvad syntes i om de priser? Smile

Jeg har selv et par ideer i hovedet der måske vil kunne tiltrække flere gæster, men kunne godt bruge nogle flere inputs Big Smile.

Det har været en stor investering for mig, så håber meget på at pengene kan trækkes i land igen, og da meget gerne med et overskud Wink

Og jeg kan da fortælle at det er ret så kedeligt at stå og glo nede på stranden uden nogle kunder, man føler virkelig man spiller sin tid. Wink

P.s hav en super god solskinsaften allesammen Big Smile

Hvad med at lave en lille slags tømmerflåde 100 meter fra standkanten hvor der er opsat et banner af en lækker babe med tøj på, men på den anden side ikke har noget tøj på - og så er det så meningen at fyrene skal leje en vandcykel for at se den anden side - men man kunne også gøre det sådan at der blev lavet et live stripshow bag banneret på tømmerflåden.

Man kunne også lave sådan noget ala kørestol håndbold - hvor du opsætter nogen mål, og så kan nogen venner så dyste mod hinanden.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinsen:

Hej alle Amino'er Big Smile..

Så er sommeren kommet til Danmark, og det må man jo udnytte Wink

Jeg har fået mit lille vandcykel firma op at køre nu, problemet er bare at der ingen kunder kommer for at leje mine vandcykler. Så jeg kunne virkelig godt bruge en masse kreative forslag, til at tiltrække en masse sommerglade strandgæster til min lille bod.

Lige pt kører jeg kun med et par skilte forskellige steder på stranden, på skiltene står der "udlejning af vandcykler, kontakt nr.xxxxxxxxx" det står på dansk og på tysk. Jeg har med vilje undladt at skrive priser på skiltet da jeg ikke ved om de priser jeg fører lige pt er for højt sat. Lige nu er priserne, 70 kr for en halv time og 120kr for en hel time.

Hvad syntes i om de priser? Smile

Jeg har selv et par ideer i hovedet der måske vil kunne tiltrække flere gæster, men kunne godt bruge nogle flere inputs Big Smile.

Det har været en stor investering for mig, så håber meget på at pengene kan trækkes i land igen, og da meget gerne med et overskud Wink

Og jeg kan da fortælle at det er ret så kedeligt at stå og glo nede på stranden uden nogle kunder, man føler virkelig man spiller sin tid. Wink

P.s hav en super god solskinsaften allesammen Big Smile

Jeg ville nu nok skrive en pris på skiltet. Jeg ville personligt ikke opsøge et sted som ikke skriver deres priser på, de er nemlig som du er alt for dyre.

Jeg ville nok finde en mere attraktiv pris og så reklamere med denne.

Tilmeldt 13. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. Jeg vil bare høre om du vil sælge en af dine vandcykler billigt eller om du kender en som har en tilsalg.... Mvh Lisa

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)