Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg

Alt det andet..
Læs flere ekspertindlæg

Kender i www.skyline.dk

Indlægget har  28  Svar |  9  der abonnerer på svar |  3.906  Visninger |  bedømt af 0 Amino'er
Side 3 ud af 3 (29 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 28.800
Fra Holstebro
Tilmeldt 27. apr 07
Indlæg ialt: 5.819
Amino Plus
Nicolaj Thomasen
Fra MobilTjek
Skrevet: 06-07-2010 15:36

Mads Madsen:

Rasmus Thomsen:

Du skal da ikke være på nettet i sommerhuset.. Wink

Du er på et iværksætter site, vi kan da ikke overleve uden at tjekke vores mail mindst én gang om dagen Wink

Jeg overlevede 8 dage i sidste uge, så det kan lade sig gøre. Mine hænder rystede dog af abstinenser til sidst Smile

Sammenlign de billigste mobilpriser og læs anmeldelse af over 250 mobiltelefoner med eller uden abonnement hos danske forhandlere...

Tank taletid på nettet | iPhone 4S med abonnement | Mobilnyheder

Amino-karma 1.537
Fra Herning
Tilmeldt 16. jul 07
Indlæg ialt: 313

Mads Madsen
Skrevet: 06-07-2010 15:38

Kaffe & Co:

Uh - det må man vist ikke - det store problem med sådan noget er også at når skidtet lige skal genstartes og naboen ikke lige er i nærheden og den der ekstra nøgle ikke lige hænger der hvor den skal....

De bedste kaffe hilsner
Søren

Hehe, ja du har ret i begge konstateringer, men det er vist rimeligt udbredt i sommerhus områderne, folk gider ikke betale 2000 kr. om året, for noget de kun bruger et par uger om året. :-)

Det gør det selvfølgelig ikke i orden, men forstår dem egentlig godt.

Med venlig hilsen
Mads Madsen

Amino-karma 1.414
Fra Århus
Tilmeldt 17. jul 08
Indlæg ialt: 333

Rasmus Thomsen
Fra SECUBI ApS
Skrevet: 06-07-2010 15:39

Nicolaj Thomasen:

Mads Madsen:

Rasmus Thomsen:

Du skal da ikke være på nettet i sommerhuset.. Wink

Du er på et iværksætter site, vi kan da ikke overleve uden at tjekke vores mail mindst én gang om dagen Wink

Jeg overlevede 8 dage i sidste uge, så det kan lade sig gøre. Mine hænder rystede dog af abstinenser til sidst Smile

Måske er det bare fordi, jeg ikke har et sommerhus. Smile

Amino-karma 1.537
Fra Herning
Tilmeldt 16. jul 07
Indlæg ialt: 313

Mads Madsen
Skrevet: 06-07-2010 15:40

Nicolaj Thomasen:

Plejer også at overleve, har dog altid abstinenser ugen efter min sommerhustur, men det er så efter noget helt andet, man er jo stadig ung Skype-BigSmile

Med venlig hilsen
Mads Madsen

Amino-karma 9.208
Fra Århus/København
Tilmeldt 24. apr 09
Indlæg ialt: 1.345
flag
Amino Plus
Kaffe & Co
Fra Kaffe & Co
Skrevet: 06-07-2010 15:50

Nicolaj Thomasen:

Åhhh Nicolaj din dramaqueen http://www.amino.dk/forums/t/93144.aspx :-)

/Søren

Amino-karma 1.414
Fra Århus
Tilmeldt 17. jul 08
Indlæg ialt: 333

Rasmus Thomsen
Fra SECUBI ApS
Skrevet: 06-07-2010 15:53

Nu ved jeg ikke, hvilket modem du har, men måske vil du kunne få forbindelse med en 3G router. Den vil sandsynligvis kunne placeres mere strategisk (evt. i højden) og muligvis få signal -- set i lyset af, at der er dækning 10 meter væk.

Blot en tanke.

Amino-karma 13.631
Fra København
Tilmeldt 13. feb 10
Indlæg ialt: 2.443
Amino Plus
igang
Fra My-phoneshop.dk
Skrevet: 06-07-2010 16:00

Kaffe & Co:

Men min oplevelse ind tilvidere står i skærende kontrast til de anmeldelser der er på Tuskpilot. Jeg kom da endda hurtig igennem til deres support og fik en meget venlig hjælp.

Så moralen kan indtil videre være, at man kan risikere at afskære sige selv fra brugbare løsninger og produkter, hvis man baserer sine valg på sider som TrustPilot :o)

Men som jeg antydede tidligere i tråden, kan jeg absolut ikke se formålet med den slags sider, da det næsten ikke kan undgås at give et meget skævt billede af virkeligheden. Indtil videre tyder det i hvert fald på, at du har haft en positiv oplevelse ved at handle med den 7. dårligst bedømte virksomhed på Trustpilot.

Nå det var igen en afsporing af emnet, men det ser også ud til at være afklaret nu. Tillykke med din Internetforbindelse, beklager at du ikke holder sommerferie :o)

AKG K3003 stereo headset. Et must-have til den succesfulde iværksætter :o)
iPhone 4S covers   -   Mobildoktoren:  iPhone, Samsung og HTC reparation  

Amino-karma 9.208
Fra Århus/København
Tilmeldt 24. apr 09
flag
Amino Plus
Kaffe & Co
Fra Kaffe & Co
Skrevet: 06-07-2010 16:04

Rasmus Thomsen:

Nu ved jeg ikke, hvilket modem du har, men måske vil du kunne få forbindelse med en 3G router. Den vil sandsynligvis kunne placeres mere strategisk (evt. i højden) og muligvis få signal -- set i lyset af, at der er dækning 10 meter væk.

Blot en tanke.

Pointen var jo at der netop ikke er 3 dækning heller ikke når jeg sidder på taget - jeps du læste rigtig.

Skyline er min ven nu og så kan jeg endda tage det med mig i forhold til DSL'erne :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Amino-karma 9.208
Fra Århus/København
Tilmeldt 24. apr 09
flag
Amino Plus
Kaffe & Co
Fra Kaffe & Co
Skrevet: 06-07-2010 16:08

igang:
Så moralen kan indtil videre være, at man kan risikere at afskære sige selv fra brugbare løsninger og produkter, hvis man baserer sine valg på sider som TrustPilot :o)

Jeg ved ikke om det er en morale men det ser ud til at det er alle de sure der skriver på TP.

igang:
..., beklager at du ikke holder sommerferie :o)

Nej jeg skal også snart på arbejde igen, du ved tre uger i sydamerika for at vælge vores kaffer - ja det er jo også et arbejde - dog regner jeg ikke med at hverken Skyline eller 3 dækker der :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 3 ud af 3 (29 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)