Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fjerner jeg momsen i summar??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Er der nogen som ved hvordan jeg fjerner moms beløbet på fakturaen i summar summarum 3 ( ikke fjerne helt, men så kunden ikke kan se beløbet) ???? Skal bruge det som kasse system og derfor have mulighed for at rette prisen uden at skulle trække momsen fra først..

Mvh. MIchael

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du fjerner momsen fra fakturaen, er den jo ikke lovlig længere. Er du sikker på, at det er det, du vil gøre? Du kan jo bare rette i prisen før moms.

Dbh
Anette Sand

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette !

Jeg skal ikke fjerne momsen fra beløbet men gør det muligt at rette i beløbet incl. moms uden at skulle trække moms fra først.

Mvh. Michael

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåh - på den måde. Jeg forstår godt, hvad du mener, men det kan du desværre ikke få SummaSummarum til at gøre i den almindelige fakturaskabelon. Hvis du køber en egentlig kasseløsning, kan det lade sig gøre, men så vil salget slet ikke gå over fakturamodulet men direkte i kassekladden. Så desværre må du vælge at skrive beløbet uden moms (eller med moms og så fratrække den - højreklik på beløbet, så kan det gøres uden at du selv skal regne).

Dbh
Anette

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm, ikke det svar jeg havde håbet på Sad  Har du en ide om havd sådan et system kan koste??

Mvh.

MIchael

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ER altså ikke så svært at fjerne momsen, hvis du alligevel skal skrive fakturaerne manuelt. Men: http://alskassen.dk/ (forhandler af kasseløsninger til SummaSummarum, du skal tale med Karsten, han er meget hjælpsom og giver god information). Jeg ved ikke, hvad din forretning sælger, hvis du skrev lidt mere om dig selv på din profil, ville det måske være lettere at sætte sig ind i, hvad det faktisk er for en opgave du skal løse. Men hvis du kommer til København i ny og næ, ville dette måske være noget for dig: Gratis informationsmøder for iværksættere.

Dbh
Anette

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ad beløbet  for  en  kasseapparat løsning    Den  er   2995, + moms    Den  kan du også erholde hos mig   (som forhandler  for Karsten)

men  hvad  er   det  helt eksakt  du  gerne  vil  rette  i  den  der  kassebon   INDEN  du  trykker  på  solgt tasten?????

hvad  er det for en  type  forretning  du  har   En osteforretning  på  Vesterbro   .....   eller  er  det  en markedssituation   på   Vorbasse Marked   hvor  du  sælger  eet  eller  andet   produkt????

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen !
Det er ikke mig der skal bruge det men konen som skal det  hendes nye frisør salon... Jeg bruger det selv i min forretning hvor vi sælger printer supplies og der fungere det godt, men hos frisøren skal de have mulighed for at rette i prisen (helst uden at skulle til at trække moms fra først).....

Mvh. Michael

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)