Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop-kundeservice - Hvilket Callcenter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du som wevshop-ejer gode erfaringer med at outsource din kundeservice? Lad mig vide, hvem der er bedst og billigst til dette.

På forhånd tak.

Michael

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er dog ikke kunde, men leverandør af den omtalte - Men hvis du er interesseret i en god og billig løsning er du velkommen til, at kontakte os.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet en PM til dig...

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg har tidligere brugt Nordiccall til min webshop, hvor jeg betalte en fast pris for op til 50 opkald om måneden (mener jeg).

Det fungerede super godt. 

Pengene er helt klart givet godt ud. De sender dig en mail så snart en kunde har haft ringet, og det fungerede rigtig godt for mig.



Mvh. Anders 

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Michael.

Jeg er indehaver af et professionelt kundeservicecenter som lige netop laver disse ydelser for andre virksomheder. Du er velkommen til at kontakte mig på 4353 6900 eller besøge www.s-k.dk.

Vi har erfaring fra lignende virksomheder og også andre brancher, vi er et fullservice hus, som kan håndtere alle kald fra kundeservice til løn og bogholderi.  Vi tilpasser vore ydelser til din virksomhed, møder dine kunders forventninger professionelt og har fokus på optimering af din forretning.

Håber at høre fra dig.

Mange hilsner

Helene Koers

SK Servicecenter

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)