Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

månedlige omkostninger til webshop

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en lille garnbutik og har nu tænkt på at sælge på nettet.

Da jeg ikke har en dyt forstand på det hat jeg fået flg tilbud:

Grundmodul 299,-

Betalingsgateway 99,-

Variantstyring 149,-

Lagerstyring 49,-

Konfigurator 99,-

Priserne er pr md eksl. moms. Forudbetaling  12 mdr.

Umiddelbart synes jeg det lyder dyrt og har jeg mon brug for alle de ydelser?

Det er nogle af de spørgsmål jeg stiller mig selv.

Håber der er nogle som kan hjælpe mig?

Mvh LOne.

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Ja, det lyder også som lidt mange penge at sidde for pr. måned i mine øjne.

Har du forsøgt at indhente tilbud andre steder? F.eks. hos scannet.dk

Vil du fortælle hvilken shop du har fået tilbudet på?

Jesper

Lån trods RKI - kom ud af RKI

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal huske prisen på indløsningsaftale med PBS også...

Noget af det billigste jeg har set er her : http://danhost.dk/produkter/webshop/

Webshop + Betalingsgateway = 249 kr/måned (excl. indløsning med PBS)

Men så kan du heller ikke rette i designet ud over logoet i toppen.

Det er bestemt ikke gratis at komme på nettet med en Webshop...

 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stor prisforskel på at "leje" en løsning som du tydeligvis har fået tilbud på og så at give et engangsbeløb. Den pris du har fået er nok på noget Scannet eller DanDomain.

I vores model ser prisen noget anderledes ud (husk at du i ovenstående også skal have design og opsætning af shoppen):

Første år:

Pris for en køreklar unikt designet webshop inkl. hosting og betalingsgateway (så du kan modtage dankort): 9.995,-
PBS 1000 (plus lidt i oprettelse - mere hvis du skal bruge internationale kreditkort)

Andet år:

Hosting: 1.000
Betalingsgateway 1.000
PBS: 1000 

Altså 3000 om året efter første år. Husk også at PBS også kommer oven i den pris som du selv har specificeret. Så hvis vi holder de to ting adskilt for bedre at kunne sammenligne koster dit nuværende tilbud 8.340,- om året, mens den model vi anvender koster dig 2.000,- om året.

Forskellen er at vi anvender det professionelle shops system Magento, der tilfældigvis er opensource og gratis at bruge.

Se evt. mere om vores ydelser og referencer på: http://getashop.dk/

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Du skal nøje overveje, hvad du har brug for, og hvilke krav DU stiller til shoppen. Tag tilbuddet, og se, hvad de forskellige moduler indeholder, og vurdér om lige netop den funktionalitet er nødvendig for dig. Samtidig skal du se på, hvor megen support, der er indeholdt i prisen.

Så om det er dyrt eller billigt - det kan der nok ikke svares entydigt på.

Men prøv at se på de forskellige standard-løsninger, der er på markedet, og tænk grundigt over dine krav. Og når du skriver, du ikke har forstand på det, bør du holde dig til standardløsningerne. Det er der mange, der vil være uenige i, men efter min bedste overbevisning kan en webshop på en standardløsning sagtens bruges.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:
Så om det er dyrt eller billigt - det kan der nok ikke svares entydigt på.

Man kan vel sige, at hvis det er dyrt, så gør man nok ikke et eller andet helt forkert. At drive en webshop, kræver så meget tid og energi, at hvis man ikke kan tjene nok på det til at et så lavt månedligt beløb, bliver uvæsentligt så bør man nok opgive ævret.

Alternativt kan du hvis du synes det er for dyrt eller besværligt at havde egen webshop, så kan du bruge en af de mange forskellige auktions sites, f.eks. QXL, Trendsales etc. På den måde slipper man også for det meget krævende arbejde med at markedsføre shoppen.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:
Så om det er dyrt eller billigt - det kan der nok ikke svares entydigt på.

Jeg vil hellere have en webshop der koster 1000 kr om måneden hvis jeg så også tjener 1000 kr på den end at have en der koster 100 kr og hvor jeg kun tjener 100 kr.

Shoppen alene gør ikke salget idet der er en masse arbejde ved siden af. Shoppen er kun værktøjet til at tage pengene fra kunderne ;)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lundsby og NIels

Jeg er enig i jeres betragtninger om webshops. Min kommentar handler om prisen ifht. behov - hvis prisen inkluderer moduler/funktionalitet, der ikke er behov for, så er det dyrt.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Jensen:

Umiddelbart synes jeg det lyder dyrt og har jeg mon brug for alle de ydelser?

 

Pris og kvalitet hænger sammen, du må gøre op med dig selv om salget vil være så du kan betale det...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl Christian Bandholm:
Pris og kvalitet hænger sammen, du må gøre op med dig selv om salget vil være så du kan betale det...

I dette tilfælde? Sikke noget pjat. Scannet og DanDomain har gamle systemer som er ved at være forældede (Scannet har dog lige lanceret v2.0 som efter sigende skulle være god, den koster så også endnu mere end den gamle).

Det er to forskellige forretningsmodeller. Magento er et langt stærkere system, men fordi de har valgt en open source forretningsmodel hvor de tjener penge på konsulentydelser og en enterprise version, så gør det den ikke til et dårligere produkt. Scannet og DanDomain har valgt en software as a service model og deres "offer" var rigtig god for nogle år tilbage (modellen er stadig god idag, men deres system er imho ikke fuldt med). 

Vores super lave pris skyldes at vi ikke bruger overbetalte, fagforeningsvante, møgforkælede danske udviklere, men har outsourcet al design og udvikling (og inden nogen kommer igang ang. ovenstående udsagt, så sælger vi også danske konsulent ydelser... Smile).

Så pris og kvalitet behøver ikke at hænge sammen i dette tilfælde. Man skal derimod sammenligne de enkelte produkter,

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)