Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig forstår jeg regeringens nye skattepolitik:-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den forklaring sidder lige i skabetWink

 

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ahahahahahahahahh!!! Jeg er Venstre/DF'er og jeg må sige at det var efter min mening en af de mindre mindre heldige store taler jeg har hørt.. erm... :P

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle S.:
Den forklaring sidder lige i skabetWink

 

Hæ hæ.... Lugter jeg en revidering af indfødsretstesten? Kan du citere Løkkes forklaring hurtigt tre gange i træk er statsborgerskabet hjemme! Skype-Giggle

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er problemet - klart og tydeligt Smile

 

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 45
Fra  Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I ikke forstår den, så prøv at trykke på Vuvuzela-knappen ... Pludseligt giver det hele meget mere mening Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Østby:

Hvis I ikke forstår den, så prøv at trykke på Vuvuzela-knappen ... Pludseligt giver det hele meget mere mening Big Smile

Hahaha, ja det er sgu lige før =P "De afleverer så mere mindre, end dem der tjener mindre og afleverer mindre, mindre". Say what Løkke, kom igen? Jeg forstår egentlig godt hvad det er manden forsøger at kommunikere, men det var da ualmindeligt kluntet udlagt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Han kæmper vist FØRST og fremmest for at overtage Nyrups "uld-i-mund" mellemnavn ... Han er virkelig godt på vej :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amaris Charvell:

Hahaha, ja det er sgu lige før =P "De afleverer så mere mindre, end dem der tjener mindre og afleverer mindre, mindre". Say what Løkke, kom igen? Jeg forstår egentlig godt hvad det er manden forsøger at kommunikere, men det var da ualmindeligt kluntet udlagt.

Jeg synes det er meget tydeligt og klart formuleret. Det jeg ikke får svar på er, om det har en konsekvens hvis man afleverer mindre mindre, end det mere mindre man ellers skulle have afleveret. Altså after den nye pakke? :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Jeg synes det er meget tydeligt og klart formuleret. Det jeg ikke får svar på er, om det har en konsekvens hvis man afleverer mindre mindre, end det mere mindre man ellers skulle have afleveret. Altså after den nye pakke? :o)

Hehe, ja der kunne han godt have været lidt mere klar i spyttet, det må vi sørge for at få uddybet ved lejlighed ;)

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

LOL!!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)