Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Springet på TV2- hvad synes I?

Side 1 ud af 15 (141 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Har netop slukket for pragrammet Springet på TV2, der følger en række iværksættere. Hvad synes I om programmet, og ikke mindst hvad synes I om virksomhederne????

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaa jeg gav det en chance. Synes der er for lidt substans. Programmet er ikke meget anderledes end de andre "stem dem hjem" programmer.

Mibil Pit fyrene var for smart ass agtige efter min holdning. Smoke Solution var ydmyge over for deres produkt og kunder. Syns helt klart de var mest seriøse.
 
Finn
Fra Odder
Tilmeldt 29. Apr 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
synes helt klart at mobilpit havde den bedste idé, men også i det hårdeste marked rent konkurrence mæssigt, og jeg synes også at det så ud som om man havde brugt mere tid på at finde på flotte titler end på at få solgt nogle varer.
Jeg tror alligeel at de kommer til at sælge utroligt mange enheder så vis kalkulationen er lavet godt nok, skal de nok komme til at betale mange skattekroner.
 
Smoke solution er til gengæld i et marked hvor der kan tjenes gode penge fordi de kunder der køber et sådant produkt ikke skeler så meget til prisen når først de er overbevist om effekten, så jeg tror de kommer til at få en god forretning hvis de kan styre deres leverandører, som det også blev sagt.
 
Men flot af alle deltagere at stille op for tv, når alt er sat på et brædt. Jeg glæder mig til at se de næste afsnit.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ser også frem til at se næste program. Jeg har dog en lille mistanke om, at TV2 bevidt har søgt efter mere eller mindre karikerede mennesker for undersholdningsværdien. F.eks. ham den selvudråbte Dario. Come on. For mig virkede Mobilpit-virksomheden ikke særlig professionelt, tror at TV2 tog dem med pga. god underholdningsværdi. Eller er det bare mig der tænker i konspirationer??? De havde jo selvfølgelig et produkt med potentialle i.

Thorborg hvis du skulle have bedømt dem, frem for Stig Bøgh Karlsen, havde du så bedømt på samme måde? Selvom han er en mand op i alderen, så må man sige, at han stadig har fingeren på pulsen. Ja, det var Karlsen jeg mente Martin

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
lige en ekstra ting: mht hvor vidt det var flot, at de stillede op ved jeg nu ikke. Det er da et fantastisk salgsvindue. Hvis ikke TDC har opkøbt alle 51.000 mobilpits plus de næste 4 leveringer, og gjort dem klar i butikkens fineste vindue, så er det simpelthen for dumt. Hvis de produkter bliver eksponeret nu, så eksploderer salget....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det var sjovt og spændende at se, men der var ikke meget stof i det.

Det gik ikke mange minutter før jeg slet ikke kunne have ham Dario fyren, men det er vidst en smagssag haha.
 
Om ideerne så synes jeg egentlig mobil pit ideen er smart, men den skulle være hammer billig for jeg gad investere i den da mine opladerledninger ikke genere mig ret meget.  Men var ret imponeret over de havde fået produceret dem i hong kong og fået pakket dem i fine udstillingskasser og sådan, syndt man slet ikke hørte om hvordan denne proces havde været ,for det kan da ikke ha gået smertefrit.
 
Smoke solutions ide var super, og kunne egentlig godt lide deres design, det lød også til de havde rimlig godt styr på virksomheden taget i betragtning af at de var forholdsvis nyopstartet.
De håndterede efter min mening også de problemer de havde nogenlunde godt, og synes det var en fortjent sejr.
 
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Og helt enig, især for småting som mobil pitten er dette program en kæmpe mulighed for at åbne et salgsvindue, hvor smoke solution nok ikke vil mærke det store i salget via sådan et program. ( jeg tager sikkert grueligt fejl )
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sidder nok lidt tilbage med et blandet indtryk må jeg ærligt indrømme. Hvad angår selve programmet havde jeg forventet at man havde set mere sparring mellem Stig Bøgh Karlsen og virksomhederne.

Mine meninger om virksomhederne? Tjo, nu vil jeg ikke tale skidt om nogen, men synes Mobilpit virkede som lidt af en tilfældighed der levede på held, og partnerne havde et meget underligt samarbejde, deres planlægning lød i hvert fald ikke til at være helt optimal.
Jeg er helt enig i beslutningen om at Smoke Solution løb af med sejren, jeg synes de virkede mere målbevidste og jeg tror bestemt der på sigt er mere potentiale i det marked.
Dermed ikke sagt at Mobilpit''s ide ikke har potentiale though, jeg tror dog mere på Smoke Solution''s produkt som en langsigtet succes.

Intet ondt ment, TV kan jo også få ting præsenteret meget anderledes end de i virkeligheden er :)
Fra Odder
Tilmeldt 29. Apr 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis jeg havde fået præsenterert begge idéer på forhånd havde mobilpit fået mine sparekroner (ikke at det ville hjælpe dem meget)

smoke solution er så indviklet at forholde sig til, og det er jo også stadig tydeligt at de ikke er sikre på at produktet er fejlfrit, hvorimod mobilpit kan komme til at ligge under mange mange juletræer i år og næste år, og næste år. Hvor tit mangler man ikke lige en gave til ham der har alt til en overkommelig pris.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig nok, men der skal dælme sælges mange mobil pits til en ordrer som den til TDC
50+ á 75.000 kr. ;) ved godt det ik helt kan sammenlignes, men alligevel.

Men vi kan hurtig blive enige om at mobil pit er langt lettere at sætte sig ind i, det er en plastik dims som alle kan finde ud af at bruge.

Derudover har smoke solutions formået at tage et allerede eksisterende produkt og gøre det bedre, for jeg tror bestemt at sådan nogle ryge"huse" er et hit, men virksomheden vil også gerne have det ser pænt ud.

Og hvis man skulle investere i dem, skulle man nok bruge en del tid på at sætte sig ind i konceptet og hvordan alt fungerede.
Side 1 ud af 15 (141 indlæg)