Jeg har søgt lidt, men ikke lige fundet et egentligt svar på salg af f.eks. pc, mobil og andet til eget selskab.
Jeg har en mobil som jeg købte i februar, før jeg startede mit selskab i marts og vil nu gerne sælge den til mit eget selskab - har forstået at det godt kan lade sig gøre at sælge til sit eget selskab.
Spørgsmålet er rent praktisk hvordan det foregår. Laver jeg selv en simpel faktura/regning og hvad skal der stå på den helt konkret !?
Jeg har vist ikke kvitteringen til den mere, så hvordan prissætter man den så!? Er det ok at finde en model meget magen til og bruge den aktuelle pris - mit moms und alles!? ;-)
Min kone og jeg har netop startet et smykke firma og vi har også en masse begynder spørgsmål herunder privat salg af udstyr til virksomheden. Jeg har fået svar på en del af spørgsmålene men den med salg håber jeg er lige på trapperne :-) Tråden er her: http://www.amino.dk/forums/t/95336.aspx