Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for "fransk" hjælp?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du kan outsource dine franske fakturaer til os!

Palenzuela.biz kan være DIT bindeled mellem din virksomhed og dine franske kunder.

Palenzuela.biz kan hjælpe dig med at få afklaret udeståender, aftale betalingsplan, løse reklamationer, rykke skriftligt og telefonisk, sende kontoudtog, håndtering af checks og mere ifølge dine egne behov.

 

Har du brug for en oversættelse?

Palenzuela.biz kan også hjælpe dig med at oversætte din hjemmeside eller andre dokumenter.

 

Du  undgår misforståelser med dine franske kunder

Du får struktur med en fast rykningsprocedure

Du får en direkt formidling af efterspørgsler og reklamationer

Din agent ( hvis du har en ) kan fokusere på sin kerneaktivitet såsom salg og ikke brug tid på administrative opgaver.

 

 

FOR MERE INFORMATION VENLIGST RING TIL 48 44 11 74 ELLER SEND EN MAIL TIL info@palenzuela.biz

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du også formidle kontakt fra franske leverandører til danske firmaer eller finde afsætningsmuligheder i Frankrig?

Michael

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skaber også kontakt til franske handelsagenter der kan repræsentere danske mærker i Frankrig.

Men jeg er ikke sikker på at det er det du mener?

mvh

Nadine

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var det, jeg mente, men også om du kan finde produkter/brands fra franske leverandører til det danske marked?

Michael

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

altså nogle franske mærker som ønsker at etablere sig på det franske marked?

i hvilken branche? har du eventuelt nogle danske klienter som kunne være interesseret i nogle bestemte franske mærker?

 

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor sidder i fysisk? Jeg har kunder i og omkring Monaco, som jeg godt ville øge min service for.

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er et dansk firma men sidder fysisk i Malmö. Selvfølgelig tager jeg selv ofte til Frankrig da jeg har mange "connections" der.

Men vi kan måske hjælpe alligevel?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nadine Palenzuela Pedersen:
Jeg skaber også kontakt til franske handelsagenter der kan repræsentere danske mærker i Frankrig.

Er der nogle blandt dine kontakter, som har interesse i natur kosmetiske produkter?

Altså varer fra Dk til salg i F?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal kigge i min kartotek og snakke med mine partnere. Jeg vender lige tilbage til dig.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nadine Palenzuela Pedersen:

altså nogle franske mærker som ønsker at etablere sig på det franske marked?

i hvilken branche? har du eventuelt nogle danske klienter som kunne være interesseret i nogle bestemte franske mærker?

...det danske marked.

Jeg kender ikke så mange franske mærker, men en udemærket måde at blive iværksætter på er at have et agentur på nogle importerede varer. Har du derfor kendskab til franske mærker som ikke er repræsenteret i DK, kan det være interessant. Jeg ved at det er vagt formuleret, men jeg har nogle kontakter som gerne vil have agenturer og så er jeg i gang med at etablere en indkøbsservice for danske webshops, så jeg kan finde interessante varer til dem.

Michael

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)