Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Metode til at forklare offshore programmører hvad de skal gøre? Screen capture, live streaming, screen dumps eller lignende?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er allerede en projektleder tilknyttet dernede, men det er igen en indfødt som har lige så mange problemer med det samme programmørerne.

Men jeg vil teste webex og se om ikke de kan tage toppen af mange af deres fejl, og så må jeg jo bare igang med at beskrive hvad de SKAL gøre og hvad de IKKE skal gøre.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Det er da kedeligt at du er røget ind i problemer, du kan bruge Skype og så dele skærm med dine programmører, Hvis der ingen dansk ledelse er, kan jeg godt forstå at man kan ryge ind i problemer med webshops og danske betalingssystemer, vil dog sige, at vi normalt ikke har disse problemer og hvis de opstår, bliver de løst med det samme da jeg så tager over. Vil gerne sige, at vi har servicering af mange danske shops som bruger open source løsninger og de fleste er da glade og tilfredse med vores service, det kræver dog at man skal kunne samarbejde via Skype for at få det bedste resultat, dog er der ingen der kan sige at de er fejlfri heller ikke derhjemmeWink

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars

 

 

 

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt outsourcing af mindre projekter til både Vietnam og Ukraine. Som udgangspunkt skal ALT skrives ned, de jeg forsøgte mig med i Vietnam lavede de "kun" det der var skrevet ned, og alt hvad man som normal dansk udvikler vil betragte som en selvfølge var udeladt. Faktisk virkede applikationen slet ikke, men det kiggede de ikke på, de havde løst opgaven mente de. Jeg ser det ikke som deres fejl, men min fejl, de lavede hvad de blev bedt om, og mere kan man ofte ikke forvente.

Til gengæld har jeg haft og har stadig stor gavn af en freelancer i Ukraine, her behøver jeg kun at skrive ret kort, hvad det er jeg ønsker, så laver han det (også det mellem linjerne som vi tager som en selvfølge her i DK) og kommer selv med konstruktive forslag og skyder mine ideer i sænk, hvis han synes det kan gøres smartere. (selv hvis det reducerer hans timer)

Sådan er de så forskellige, men indtil du kender dem, så gå ud fra at ALT skal skrives ned, så kan man slække på kravene senere, hvis man har en fornemmelse for at de kan håndtere det.

Mvh. Jens

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

softwaremanden:
Til gengæld har jeg haft og har stadig stor gavn af en freelancer i Ukraine, her behøver jeg kun at skrive ret kort, hvad det er jeg ønsker, så laver han det (også det mellem linjerne som vi tager som en selvfølge her i DK) og kommer selv med konstruktive forslag og skyder mine ideer i sænk, hvis han synes det kan gøres smartere. (selv hvis det reducerer hans timer)

Pas på ham... for han er guld værd :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du anvender udviklere på den anden side af jorden er der ikke noget der "burde tages for givet".

Desværre. Hvis du gerne vil have en billigere pris på udviklingen, skal du også selv knokle mere med krav spec, test og opfølgning. Der er ingen vej uden om. Husk også at de sikkert ikke er passioneret om dit produkt/shop på samme måde som du selv er.

Omvendt hvis du mener at de i sidste ende gør mere skade end gavn, ville jeg finde nogle andre til at løse opgaven.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)