Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulovligt at lægge rykkergebyr på p-bøder

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JohnnyL:

Syntes det er fedt at der er så mange der deltager i denne debat :)

Jeg skriver til dem idag og selvf. siger at jeg ikke vil betale rykkergebyr, og jeg gerne vil have fremsendt et billede af det da jeg ikke kan huske at jeg har holdt der på det tidpunkt og sted

Så må vi se hvor langt det går hehe

Jeg vil selvf smide alt op her på debatten så i kan følge med i sagen

Mvh.

Johnny

Jeg har en fornemmelse af at du udnytter Aminoernes gode råd til at snyde p-selskabet? Som jeg læser det, har du holdt der, men alligevel vil du kræve at de fremsender et billede med din bil på p-stedet, og hvis de ikke kan det, så vil du ikke betale?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Jeg er lidt i tvivl, handler den her debat om du vil snyde dig uden om en p-bøde du reelt godt kan erkende, eller om hvorvidt du skal betale rykkergebyr eller ej?

Jeg er også kommet i tvivl om spørgerens reelle hensigter.

Men det er jo hans egen hovedpine Smile

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Jeg er lidt i tvivl, handler den her debat om du vil snyde dig uden om en p-bøde du reelt godt kan erkende, eller om hvorvidt du skal betale rykkergebyr eller ej?

Det er der vist ikke tvivl om? :)

JohnnyL:
 

Så mit spørgsmål går på om jeg helt kan afvise denne bøde pga. de har på lagt rykker gebyr på? da de helt sikkert godt er klar over denne regel  

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvf ang dette rykker gebyr

Men jeg vil så også høre om de kan bevise at jeg også har holdt der.
Jeg vil selvf også høre om jeg kan få anulleret bøden pga at de har lavet en fejl iht rykker gebyr

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvf. pga dette rykker gebyr.

Men jeg vil selvf. også høre om de overhovdet kan bevise at jeg har holdt der ( billede )

Men jeg kan lige så godt se om jeg kan få selve bøden anullert pga de har lavet en fejl iht rykkergebyr.

Så det har sådan ikke noget at gøre med at jeg vil snyde mig uden om, jeg vil bare have ret skal være ret 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager så ikke at jeg var kommet over på side 2...

Dette har ikke noget med at undgå bøden, det er iht at de vil påtage sig en fejl, og pga deres fejl vil jeg da ikke betale, og da slet ikke når de prøver at snyde mig med deres rykker gebyr

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

JohnnyL:


Så det har sådan ikke noget at gøre med at jeg vil snyde mig uden om, jeg vil bare have ret skal være ret 

Hvis ret skal være ret, så må du betale bøden (evt. uden rykkergebyr), ligesom alle os andre hvis vi får en parkeringsbøde. Hvis du ikke har modtaget bøden, så skal du ikke betale rykkergebyret, men det fjerner ikke din pligt til at betale "grund"-bøden..

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tror også det bliver sådan... og det er selvf også iorden, dog forstår jeg ikke at firmaet tilføjer dette gebyr når de 100% godt er klar over denne regel...


Men jeg giver en feedback til jer alle når jeg får en besked fra dem :)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger snyd dem hvis du kan. De prøver jo tydeligvis at snyde dig, så bare gå til den. Tænk på hvor mange de snyder hver dag med det nummer. Det er på tide at de får igen af samme skuffe!

xxx

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk på hvor mange der parkere ulovligt hver dag :-)... Eb.dk køre en hetz lige for tiden, hvor de bringer nogle enkelte sager som ikke har kørt efter bogen.

Hvis du kan erkende bøden, betal den, og kom videre.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)