Sad og læste lidt på BT og undrede mig over igen at støde på en "artikel" om diverse produkter til mænd med en lille bitte henvisning til made4men.dk. http://www.bt.dk/soeg-netsprint#query:made4men Og hvis man ser denne artikkel http://www.bt.dk/sex-og-parforhold/saadan-fjerner-du-uoensket-kropsbehaaring så er der intil flere links og produktnavne. og måske er det bare mig men kan ikke se den store nyhedsværdi. Enten har BT overtaget made4men eller også er er ejeren meget gode venner med en eller anden på BT og må indrømme at det nok er mest sandsynlig at det er det sidste og sikke en eksponering. Går ikke ud fra at man nu kan købe sig til skjult(!)reklame for så er alt troværdighed - der skulle være tilbage - da godt nok pist væk, for bare seoværdien af links fra BT må da være temmelig stor og så er der vel også en ikke ubetydlig mængde klik på links. Og får ikke tale om Brandnings værdien af sådan en artikkel. Men ligegyldigt hvordan man kommer til sådan et samarbejde med en så stor avis så er det squ godt gået og tumps up for det! |
Hej Jacob,
Måden vi fik samarbejdet i hus var faktisk ved at arbejde med vores artikler. Det viste sig så at en af Bt's journalister faldt over den, og synes det var rigtigt godt og et emne der ikke rigtigt blev berørt på deres site.
Derfor skriver vi nu fast artikler for dem omkring pleje til mænd. Et emne der i øvrigt får alt for lidt opmærksomhed hos mange forskellige firmaer.
Men dejligt du har lagt mærke til det.