Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man denne eksponering - made4men

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad og læste lidt på BT og undrede mig over igen at støde på en "artikel" om diverse produkter til mænd med en lille bitte henvisning til made4men.dk.

http://www.bt.dk/soeg-netsprint#query:made4men

Og hvis man ser denne artikkel http://www.bt.dk/sex-og-parforhold/saadan-fjerner-du-uoensket-kropsbehaaring så er der intil flere links og produktnavne. og måske er det bare mig men kan ikke se den store nyhedsværdi.

Enten har BT overtaget made4men eller også er er ejeren meget gode venner med en eller anden på BT og må indrømme at det nok er mest sandsynlig at det er det sidste og sikke en eksponering.

Går ikke ud fra at man nu kan købe sig til skjult(!)reklame for så er alt troværdighed - der skulle være tilbage - da godt nok pist væk, for bare seoværdien af links fra BT må da være temmelig stor og så er der vel også en ikke ubetydlig mængde klik på links. Og får ikke tale om Brandnings værdien af sådan en artikkel.

Men ligegyldigt hvordan man kommer til sådan et samarbejde med en så stor avis så er det squ godt gået og tumps up for det!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Måden vi fik samarbejdet i hus var faktisk ved at arbejde med vores artikler. Det viste sig så at en af Bt's journalister faldt over den, og synes det var rigtigt godt og et emne der ikke rigtigt blev berørt på deres site.

Derfor skriver vi nu fast artikler for dem omkring pleje til mænd. Et emne der i øvrigt får alt for lidt opmærksomhed hos mange forskellige firmaer.

Men dejligt du har lagt mærke til det.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det syntes jeg er rigtig super og kan ønske jer tillykke med det - giver det så noget?

Men hvis man ser det ude fra så virker det da lidt mærkeligt at en enkel shop får lov at lave den slags reklame og ganske gratis går jeg ud fra!

man ser jo heller ikke web shops inden for nogen somhelst anden brance få den eksponering?

men håber da helst sikkert for jer at det kaster noget af sig, og mon ikke det gør det!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)