Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man med en dårlig betaler?.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Passiv +:

Er det iøvrigt ikke også ulovligt og købe på kredit og på forhånd vide man aldrig betaler ?

kan forstå dem der køber vare/ydelser, med realle hensigter, men får minus og ikke kan betale, men alle dem der "køber" vare og ved de aldrig betaler synes jeg skulle straffes på anden måde..

Lukning af virksomhed eller andet

Jov det er korrekt...  men om den holder ved jeg ikke,  min advokat nævnte det godt nok og spurgte meget ind til hele bestillingsprocessen på hjemmesiden, hvad kunden egenlig siger ja til.  og kunden vælger jo faktura/bankoverførsel.

det er chokerede mig mest var faktisk at et af firmaerne var en støtteorganisation der støtter fattige menesker og børn i malarwi ( afrika)  men efter et besøg på CVR fandt jeg 2 andre støtteorganisationer på deres adresse der var "opløst" + nogle andre rengøringsfirmaer mm..  hvad sker der med folk, kan det virkelig betale sig at svindle i DK

It's a crazy world..... Zip it!

 

M  dfdf

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

                      www.nygaardmultiservice.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger altid en fræk en. Hvis vedkomne bor på eksempelvis ' blagade nr 1 ' så sender men med en kuvert der med store fede røde bogstaver står rykker, og ved en " fejl" skrive nummer 2 på kuverten så den ryger ind hos naboen .. 2 dage så var pengene hos mig.. Harprøvet det 3 gange og det virkede ;)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub Slusarek:
Jeg bruger altid en fræk en. Hvis vedkomne bor på eksempelvis ' blagade nr 1 ' så sender men med en kuvert der med store fede røde bogstaver står rykker, og ved en " fejl" skrive nummer 2 på kuverten så den ryger ind hos naboen .. 2 dage så var pengene hos mig.. Harprøvet det 3 gange og det virkede ;)

Skype-BigSmile Skype-BigSmile Skype-BigSmile Skype-BigSmile Skype-BigSmile Skype-BigSmile Sådan!

:-) Dorthe

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du, efter at have læst de andre Aminoer's anbefalinger, stadig beslutter dig for at benytte dig af en forenklet inkasso routine, så tag fat i TransCom Incasso

De har hjulpet mig mange gange, og det er gratis at signe up hos dem, ligeledes gratis at få dem til at gennemføre en korrekt inkasso procedure inkl. advokat (de bruger Egeparken), RKI indberetning ovs..... Det eneste det koster dig er et %-vis success gebyr, hvis de kradser penge ind, ellers intet.

Held og lykke

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak skal i ha alle sammen.

                      www.nygaardmultiservice.dk

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakub Slusarek:
Jeg bruger altid en fræk en. Hvis vedkomne bor på eksempelvis ' blagade nr 1 ' så sender men med en kuvert der med store fede røde bogstaver står rykker, og ved en " fejl" skrive nummer 2 på kuverten så den ryger ind hos naboen .. 2 dage så var pengene hos mig.. Harprøvet det 3 gange og det virkede ;)

 

Det er KLASSE....Yes Jeg havde i december en del dårlige betalere som lovede og lovede, alle sammen små beløb under kr. 5000.- så indsatsen bliver hurtigt spist op af gebyre...

Jeg printede nogle julekort med en meget harmløs tekst og en glad julemand, sendte til dem alle, hvor jeg skrev jeg ønskede alle mine dårlige betalere en god jul og et lykke bringende nytår...Big Smile Kun en enkelt flippede ud omkring 30% betalte og resten hørte jeg ikke noget fra...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)