Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er et firma værd i Kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundet organisations ændring får vi en selskabskonstruktion i overskud.

Et dansk Aps med ejekapital på 125.000 renset for underskud/overskud og varlager, firmaet ejer i Kina et firma med registrering, bankkonto etc. kontor og inventar til 6 personer, internet og computer, samt navn og logo.

Firmaet er ideelt hvis du vil starte op i Kina og komme hurtigt igang, vi hjælper med ansættelse af personale, kontrakter
etc. 

Efter aftale kan både dansk og Kinesisk medarbejder til knyttes virksomheden i opstartfasen og evt. længere. 

Kom godt igang i Kina - giv et bud 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig, at vide hvad sådan en konstruktion koster (af nysgerrighed).

Hvor er virksomheden placeret i Kina?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ha ha det er jo også lige det jeg efterlyser - skal prisen være med de fejltagelser vi lavede? eller skal det være prisen når man ved hvad der skal laves etc.

Du kan ikke starte et kontor på den anden side af jorden og tro at omkostningerne kun er registering, du er nød til at rejse der ud, finde og arbejde med de rigtige - de reelle omkostninger på papiret er til at overse det er mere alt det andet tiden med at finde ud af hvad der skal gøres etc

Vi fortsætter i Kina vi behøver bare ikke 2 firmaer, j eg syndes bare det er lidt synd bare at lukke det ned


 

 

 

 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har i arbejdet med dernede?

Jeg tror dette er et godt tilbud til folk der gerne vil starte op dernede - for det går med garanti hurtigere at købe jeres virksomhed - end at skulle starte fra bunden. De kinesiske myndigheder arbejder ikke ligeså hurtigt som vi er vant til fra Danmark.

 

Er der tale om et jointventure - eller et 100% ejet datterselskab?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det er et helt separat selskab i dk som har en registering i Kina. Vi startede bare med et helt adskilt selskab fordi vi var bange for hvis det nu gik helt galt så skulle det ikke rive moderselskabet med i faldet - Nu registerer vi moderselskabet og flytter de ansatte over, så fremstår vi som et samlet firma.

Vi har undgået de største bummerter men vi har også betalt for ikke at dumme os, det er bare nu, med den viden vi har vi ved at vi kunne have gjort mange ting billiger, men det vi være som at sige " min første computer kosted 120.000 kr. " nu koster en bedre 2000 kr har jeg så tabt 118.000 kr. ? eller spildt dem ? vel ikke, det var betingelserne da jeg købte den.

Vi er godt igang i Kina fordi vi offrede en masse på undersøgelser, at finde de rigtige partner etc.

Jeg har det lidt ligesom med en gammel sofa - det er lidt synd bare at smide den på lossen, og det er lidt syndt bare at  lukke og afvikle selskabet. Og køber får mig med i købet til at starte op.

Det er faktisk forbavsende hvor dumme firmaer kan være når de vil starte op, der er mange som tror at fordi en arbejder får 800 kr. pr. mdr.  så kan de hyre deres egen advokat for 1500 kr. pr. måned. ( til sammenligning kan jeg sige at revisions firmaet Ernst og Young ville have 3000 kr. i timen. 

Vi køber i øvrigt specielle produkter til industri.

 

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)