Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at skifte til Magento, men...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en kørende webshop på oscommerce og overvejer seriøst at skifte til Magento, men kunne godt bruge lidt hjælp til at komme igang og ikke mindst får exporteret alle mine varer til den nye standard Magento shop.

Er der nogle søde experter der vil guide mig lidt.

 

Dbh Anja

 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anja,

Der er sikkert flere, der kan hjælpe dig med importen til Magento fra osCommerce.

Hvis det drejer som en ren migrering af data, så tag fat i Magentohotel.dk, de kan også tilbyde dig et godt shophotel til en fornuftig pris.

Ønsker du derimod en service løsning, hvor du får hjælp til at komme igang, opsætning af din Magentoshop mv. - så syntes jeg du skal skrive ned hvad det er du har brug. Så kan du nemlig finde den samarbejdspartner der matcher dit budget og behov bedst.

Hvis du har du er frisk på at hoppe i flæsket på Magento, kan du også learn-by-doing, hente lidt råd på f.eks. Magentos forum, samt læse post og artikler om brugen af Magento.

Vh
Henrik 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Petersen:

Hvis du har du er frisk på at hoppe i flæsket på Magento, kan du også learn-by-doing, hente lidt råd på f.eks. Magentos forum, samt læse post og artikler om brugen af Magento.

Her kan "Magento User Guide" også være til hjælp. Den koster ca. 150DKK.

Held og lykke med det! :)

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trille:

Hej

Jeg har en kørende webshop på oscommerce og overvejer seriøst at skifte til Magento, men kunne godt bruge lidt hjælp til at komme igang og ikke mindst får exporteret alle mine varer til den nye standard Magento shop.

Er der nogle søde experter der vil guide mig lidt.

 

Dbh Anja

 

Hejsa Anja

Jeg vil gerne anbefale procontractors - er selv kunde hos dem og er meget imponeret over shoppens hastighed i forhold til mine konkurrenter, desuden har de dygtige folk i deres kundeservice.

 

M  dfdf

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.getashop.dk - Det drives af en Amino og han har et rigtigt godt koncept og produkt efter min mening. Han tilbyder primært Design og opsætning men mon ikke han har nogen kompetencer inden for importering af dine produkter.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:
www.getashop.dk - Det drives af en Amino og han har et rigtigt godt koncept og produkt efter min mening.

Jo mange tak. Vi tager en fast lav pris på en køreklar shop. Udfordringen med migreringen er at den er svær at lave til fast pris, men send mig evt. en mail med hvor mange produkter I har.

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Vi har omkring 150 produker.

 

mvh anja

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ternopil
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes. This software is developed by MagneticOne. Its realy good. Cart2Cart service helps you to move data from your current shopping cart to better one automatically. 

More than 6,400 migrations already performed with Cart2Cart. Free migration preview is available.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Trille skriv en email på tokemc@hotmail.com 
eller ring 53534643

så finder jeg en fornuftig pris til dig

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)