Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept - men der mangler liiiige...

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael K. Sørensen:
men hvad er din oplevelse med webbannere?

Well, uden at være ekspert, så tvivler jeg lidt på værdien af et banner.

Uden at kende din målgruppe præcist vil jeg umiddelbart sige at det vil give mere at få "nogen" til at linke til dit site, enten i form af artikler, blogs, indlæg i debat forums på relevante sider. I det hele taget: Udbred budskabet alle de steder du kan..

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

HG:

Michael K. Sørensen:
men hvad er din oplevelse med webbannere?

Well, uden at være ekspert, så tvivler jeg lidt på værdien af et banner.

Uden at kende din målgruppe præcist vil jeg umiddelbart sige at det vil give mere at få "nogen" til at linke til dit site, enten i form af artikler, blogs, indlæg i debat forums på relevante sider. I det hele taget: Udbred budskabet alle de steder du kan..

 

Man skal nu ikke tage fejl af bannnere som anoncør. Tænk bare på AIDA modellen.

Når bannere har så dårligt ry som de har, er der fordi de ikke skaber så meget direkte salg, og det er mediesiderne selvfølgelig ikke særlig tilfredse med da de også for det meste er action baserede.

Men set fra en annoncørs synspunkt er det da fantastisk at kunne få vist sit navn, logo eller brand spredt ud over hele internettet stort set gratis. Annoncøren skal jo kun betale når der bliver solgt noget.

 Jeg er i fuld gang med at skifte ra webbureauer til direkte annonce salg på mine større sider. Big Smile

 

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg give dig ret - genkendelseseffekten skal man ikke undervurdere!

Nu er det sådan at jeg er nærmest "jomfru" inden for e-handel og derfor er jeg måske lidt uvidende.. Men nu hvor du skriver at man kan få spredt sit brand og budskab udover hele internettet gratis - altså indtil der bliver solgt noget. Hvad skal jeg gøre for at komme igang med det??

Skal jeg i kontakt med webbureauer eller?

Kan du uddybe hvorfor du skifter fra webbureauer til direkte annonce salg?

På forhånd tak for dine svar :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed hjemmeside, er vild med designet!

Held og lykke med det fremover.

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside som i skal være stolte af Yes

Har i selv udviklet softwaren??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man få lavet skilte som er magnetiske, således de kan sættes på biler og tages af igen uden problemer. ligesom dem køreskoler bruger

 

 Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

En måde at annoncere på er affiliate markedsføring.

En affiliates kan være en person eller virksomhed som mod betaling markedsfører din virksomhed på nettet, enten i form af links eller bannere.

Der er tre overordnede typer af affiliate programmer i form af betaling til affiliaten.

• Pay-per-click eller pris-pr-klik er hvor annoncøren betaler sin affiliate for en fast mængde af besøgende, der klikker på linket som peger til annoncørens hjemmeside. De besøgende skal ikke købe noget for at affiliaten bliver betalt. Googles AdSense er et sådant program.

• Pay-per-sale eller betaling-pr-salg er hvor annoncøren betaler en affiliate en kommission for hvert salg, der er foretaget gennem affiliatens link. Dette er den mest typiske form for affiliate marketing og kommissionen er typisk en procentsats af varens værdi.

• Pay-per-lead er hvor annoncøren typisk betaler affiliates en fast sats for hver af de besøgende som den pågældende affiliate kan få til at tilmelde sig eller udfylde et eller andet.

 

Du kan evt. google affiliate markedsføring eller søge her på Amino, kan se at der er flere debatter om emnet.

// Karen

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

skide geniailt koncept, det skal jeg nok bruge her om to uger, men kan i lave logo  i børsted stål ? eller er det kun bogstaver i har på lager?? 

 

hilsner!

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

TUSIND TAK - det varmer! :o)

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for komplimenten!!

Vi får udviklet softwaren ovre i Kina.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)