Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept - men der mangler liiiige...

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har i firmaet udviklet et nyt koncept, som går ud på at designe sine egne skilte ved hjælp af specialudviklet stykke software.

Betaversionen www.designselvskilte.dk er oppe og køre og der er en jævn vækst, men der mangler det sidste boost.

Selve konceptet er ikke set før i den målestok og vi får rigtig meget positiv respons fra vores kunder, der er B2B og B2C.

Any ideas??

Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Super initiativ - personligt blev jeg lidt skuffet, da man ikke kunne uploade egen grafik ved facadebogstaver. Kan se man kan uploade det på andre produkter.

Tænker på vector-grafik hvis du skulle være i tvivl - dermed burde det være ligeså "nemt" for jer som alm. font-typer?

Så kunne i evt. gøre det muligt at uploade EPS-filer eller lign. ville det være meget interessant.

Hilsen en mulig fremtidig kunde
Michael

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej måske skulle du slå muligheden til så det er muligt at sende dig en PM 

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ny så hvad mener du med PM?

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for svaret!

Vi havde for et par uger siden aktiveret muligheden for upload af eps'er men da systemet havde svært ved at håndtere denne filtype blev vi nødt til at lukke ned for den funktion igen - desværre! Men den skal nok komme igen :o)

Indtil da beder vi kudnerne om at sende logoerne til os - ligesom i tilfældet hvor kunder vil have et specielt udskåret logo i folie.

:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Den hjemmeside er lige i øjet. Yes

Nem at forstå, korte tekster og utrolig brugevenlighed.

10/10 Star

Tillykke med forretningen og held og lykke her fra.

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

TUSIND TAK!! :-)

Har du tre gode råd mht til markedsføring da vi har fumlet lidt i blinde og kastet penge i et hul.

Adwords kører vi, SEO er så småt ved at være på plads, keywords er lagt ind m.m. Men hvordan udbreder vi bedst muligt budskabet om at man kan designe sine egne skilte?

Vi har iøvrigt en side mere www.mycreativehome.dk, hvor man kan designe boligtilbehør og her har vi samme problem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Godt spørgsmål, for hvad gør man som ny iværksætter?

Først vil jeg anbefale, at tag højde for at det tager 3 til 5 år at opbygge en virksomhed. Dette skyldes at jeres målgruppe skal have opbygget et kendskab til jer samt skabes tillid til jeres produkt og service.

I skal også have et indgående kendskab til jeres målgruppe, så I ved hvor de er og hvad de læser eller søger på nettet både online og offline. Disse informationer kan I bruge til jeres markedsføring og tiltag,

En anden retning er måske samarbejde med etableret (kendte) virksomheder som kan bruge jeres systemer til deres eksisterende kunder.

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Ved ikke lige hvad du skal gøre for at booste - men du kan få mere positiv respons:

Det er en total fed side: ligetil og simpelt - uden for mange krumspring - lige i øjet efter min mening.

Der er kun en ting jeg savner. Og det er muligheden for at lave et print af sit designede skilt, så man kan prøve at printe det ud, klippe det og sætte det op det sted hvor det rigtige skilt kommer til at sidde, når man nu bestiller det.

Ved ikke om du kan bruge det til noget.. det var jo ikke ligefrem svar på det du spurgte om. Synes bare lige jeg vil tilkendegive, at det her er et rigtig spændende site.

God vind fremover

/Henrik

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Tak for de pæne ord!

Det er faktisk en rigtig god idé du gav mig der! Folk er nemlig lidt betænkelige når det gælder skilte da man normalvis ikke tænker over det til hverdag.

Med boost tænkte jeg meget på markedsføring for synes det er en broget verden som man kan kaste en masse penge efter. Vi bruger idag Adwords og SEO men hvad er din oplevelse med webbannere?

Hilsen Michael

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)