Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Gule Sider web - hvor godt virker annonceringen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg spekulerer på, om der er nogen her, der har erfaringen med annoncering på De Gule Sider på web?

Deres priser er meget høje, men kan man forvente gode resultater - fx. for en servicevirksomhed?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det kommer til annoncering på web/internettet så vil jeg helt klart anbefale dig at bruge Google. Enten via AdWords eller SEO.

Telefonbøgerne kan slet ikke følge med her selvom deres sælgere taler varmt for det ;)

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke annonceret i de gule sider, men jeg bruger dem heller ikke.

De gule sider er jo begrænset af kun at vise annoncer fra virksomheder, som vil betale for en optagelse på de gule sider. Jeg kender mange virksomheder, som ikke finder det pengene værd at annoncere på de gule sider, (inkl. mig selv). Tiden er løbet fra de digitale telefonbøger.

Hvis jeg skal finde noget, så bruger jeg altid google. Så jeg tror pengene er givet bedre ud på google optimering af en hjemmeside.

Du kunne også overveje en branchespecifik opsøgning af virksomheder eller annoncering i branchens medier.

De bedste hilsener

Italien Finn

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev overtalt af deres smarte sælger til at prøve, og i det år jeg havde annoncen der gav det ikke så meget som én eneste henvendelse. Kast dine penge efter Adwords eller organisk SEO istedet.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

MMarketing:

Når det kommer til annoncering på web/internettet så vil jeg helt klart anbefale dig at bruge Google. Enten via AdWords eller SEO.

Telefonbøgerne kan slet ikke følge med her selvom deres sælgere taler varmt for det ;)

Hej MM

Det er også - og har altid været - min mening. Jeg ville bare lige tjekke. Kender ingen med erfaringer, der fortæller, at dgs,dk giver mange kliks til en fornuftig pris. Tak for dit svar :)

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:

Jeg har ikke annonceret i de gule sider, men jeg bruger dem heller ikke.

De gule sider er jo begrænset af kun at vise annoncer fra virksomheder, som vil betale for en optagelse på de gule sider. Jeg kender mange virksomheder, som ikke finder det pengene værd at annoncere på de gule sider, (inkl. mig selv). Tiden er løbet fra de digitale telefonbøger.

Hvis jeg skal finde noget, så bruger jeg altid google. Så jeg tror pengene er givet bedre ud på google optimering af en hjemmeside.

Du kunne også overveje en branchespecifik opsøgning af virksomheder eller annoncering i branchens medier.

De bedste hilsener

Italien Finn

 

Hej Finn

1000 tak for dit svar. Det var lige min mening. Jeg har dog aldrig taget imod tilbud fra DGS.dk, fordi jeg ikke mente, det var noget folk brugte.

Tænk sig, at de stadig kan sælge annoncer til papirudgaven???

I øvrigt er jeg Italienstosset. Så det er ikke umuligt at vi ses en dag. Hvis du kender nogen, der skal til Norditalien, hjælper jeg lidt til på www.mydomaso.com.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på der stadig findes brancher der har gavn af annoncering på De Gule Sider, men det drejer sig kun om enkelte brancher, generelt er min opfattelse at det ikke er et sted der afføder det store afkast.

Mange hilsner,

Mathias.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)