Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify eller Magento?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Jeg har fundet en niche inden for friluftsudstyr, som jeg endnu ikke mener der er konkurrence om i DK.

Men jeg mangler en webshop :) Har leget lidt med oscommerce, men føler det ser for amatøragtig ud.

 

Så jeg er kommet frem til at enten skal det være magento eller shopify?

nogen der har erfaringer med de to webshop typer?

 

Mvh Mathias

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv lavet nogle webshop i shopify eller Magento men tror de fleste ville vælge Magento.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Jeg har opbygget vores nuværende webshop i Shopify(www.fotoiglas.dk) og må sige at det har været rimeligt nemt og hurtigt.

Der sker meget spændende på Shopify fronten lige nu med mange nye muligheder bla. via deres Apps(bla. e-conomics integration).
Så hvis du gerne vil hurtig igang er Shopify en god mulighed.

Jeg har rodet lidt med Magento også, men fravalgte det i første omgang da man skulle bruge lidt mere tid på at få det op og køre.
Der er ingen tvilv om at Magento er den bedste løsning, men Shopify er utrolig nem at begynde med og man har hurtig sin shop online.

Der er nogle begrænsninger i Shopify bla. med deres rabatkoder, og andre tilbudsfunktioner. Så hvis du har nogle vigtige funktioner du ønsker SKAL være i din nye shop så tjek dette indlæg i Shopify's forum: http://forums.shopify.com/categories/1/posts/32924#comment-32985

Men ellers skriv igen hvis du mangler specifik information..

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun hørt godt om Magneto, og egentlig ikke så meget om Shopify, så uden at vide alt for meget om Shopify, så vil jeg helt klart mene at du bør vælge Magneto.

Held og lykke med det hele :-)

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey palle hvor meget har din webshop cirka kostet ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Forskellen imellem de to er relativt klar: Shopify er lavet for at være nemt, mens Magento er lavet til at kunne det hele.
Så i dit tilfælde ville jeg nok vælge Shopify og sørge for at komme så hurtigt til markedet som muligt.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, tak for linket - plus point til shopify

Findes der aminoer derude med erfaring?

- Mathias

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har kostet det som du kan se under priserne på deres hjemmeside. Jeg har selv tilrettet websiden, og har derfor ikke haft udgifter til udvikling af webshoppen.
Jeg benytter det niveau lige nu der koster $59 pr måned for at få rabatkode mulighederne med, og så har jeg et par Apps aktiveret som koster lidt smårbeløb.

Har du bare lidt styr på teknik tror jeg du komme rimeligt langt selv. Men prøv evt. deres gratis trial i 30 dage...

Jeg har selvfølgelig også brugt penge på kortbetalingen igennem Quickpay(PBS, men det er jo det samme for alle webshops(med kort betaling)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan fungerer administrationssystemet så? lager osv

Jeg mener at have læst, de kræver 1-2 % af omsætningen?

 

- Mathias

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)