Køb et Amino Sponsorlink
Hej alle sammen
Sikke en dag..... efter et år med mange prøvelser i forhold til valg og fravalg af nyt shopsystem, er vi nu i dag endelig kommet i luften med vores helt nye shop :·) Det var en sindsyg hård omgang og der måtte simpelthen en flaske rødvin til for at dulme nerverne i dag.
Jeg er meget godt tilfreds med resultatet selv - men der er naturligvis lidt forskellige små hængepartier der mangler at blive gjort færdige. Og mange nye ting som skal tilrettes med tiden...
Det er i øvrigt Lone Sanco som har lavet det meste design :·) TAK Lone....!
Jeg vil blive meget glad for jeres feedback - god som dårlig :·)
OBS: Betalingsdelen er ikke færdig så den behøves ingen kommentarer endnu.
På forhånd tak til de som gider kigge: www.houseofkids.dk
Mange hilsener Helle
Tillykke med dit nye shopdesign
Det ser rigtig flot ud og meget enkelt - og lækre farver!
Hvilket shopsystem er det?
Mange tak :·) Det er eSeller fra ScanCommerce - styret via Navision.
Hej Helle
Det ser super godt ud, og samtidig enkelt og overskueligt.
Super godt arbejde, og held og lykke!
Mvh. Thomas De Oliveira
Skal betalingskort ikke vises på alle sider ("above the fold") for at blive PBS godkendt? Jeg synes ikke jeg kan se de klassiske dankort logoer nogen steder?!
MvhRasmus Lindgren
Professionel og unikt designet Magento webshop til kun 9.995,-Professionel og håndlavet linkbuilding til spotpriser
Selvom jeg endnu ingen børn har er det lige før jeg får lyst til at handle ved dig. Hold da op en flot side I har fået strikket sammen. Tillykke med den ;)
Køb billige hukommelseskort, såsom SD kort eller Micro SD kort. Mangler du en billig USB nøgle, så kan vi også klare det. Nu sælger vi også kabler. Bestil f.eks. et nyt HDMI kabel eller antennekabel i dag.
Tillykke med den nye siden, det er et stort skridt fremad i forhold til den gamle udgave.
Den kan dog synes en smule kold i farverne, får mig til at tænke lidt mere efterår end sommer :-)
Hjemmeside - Webshop - Gratis ordbog - Online media
Ser super godt ud :)Tillykke
Vi udvikler Android Apps og Iphone Apps SEO Artikler og linkbuilding til gode priser
Rasmus Lindgren:Skal betalingskort ikke vises på alle sider ("above the fold") for at blive PBS godkendt? Jeg synes ikke jeg kan se de klassiske dankort logoer nogen steder?!
Hmmm - det ved jeg faktisk ikke... de skal vel på - men jeg nænner det næsten ikke...
Det ser rigtig godt ud. Er vild med farvevalget og de flotte kategori billeder
Skål i rødvin!
Vi er eksperter i SEO, webshops i Prestashop samt hjemmesider i Wordpress.