Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kaster jeg mig for løverne

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er siden opsat i One.com? 

Med ovenstående mener jeg at siden ser alt, alt for kedelig ud. Nedenunder nævner jeg et par ting som godt kunne ændres: 

  • Baggrundsfarven
  • Logo
  • Billedet
  • Teksten
  • Designet

Hvis du får ordnet de ting, vil det helt sikkert blive super fedt. Har du spørgsmål kan du altid sende mig en PB. 

 

 

Mvh. Thomas De Oliveira 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Er siden opsat i One.com? 

Med ovenstående mener jeg at siden ser alt, alt for kedelig ud. Nedenunder nævner jeg et par ting som godt kunne ændres: 

 

  • Baggrundsfarven
  • Logo
  • Billedet
  • Teksten
  • Designet

 

Hvis du får ordnet de ting, vil det helt sikkert blive super fedt. Har du spørgsmål kan du altid sende mig en PB. 

 

 

Mvh. Thomas De Oliveira 

De 'par ting' du nævner er jo det samme som at sige, at hele siden inklusive indhold skal laves helt om.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:
De 'par ting' du nævner er jo det samme som at sige, at hele siden inklusive indhold skal laves helt om.

Det er korrekt. Og lige så snart jeg får tid vil jeg da også meget gerne hjælpe med dette. 

 

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:
Det er korrekt. Og lige så snart jeg får tid vil jeg da også meget gerne hjælpe med dette.

Så lad vær med at tilbyde hjælp hvis man ikke har tid det er spark til ens egen r..

 

Synes det er dumt du ikke skriver dine priser er du flov over dem eller hva...

har lært af en sælger man skal stå frem med sine priser.... ellers tror kunderne at de bliver ribet for alt hvad de har.

 

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

H.H Fotografen:
har lært af en sælger man skal stå frem med sine priser.... ellers tror kunderne at de bliver ribet for alt hvad de har.

Det er nok også den generelle regel, men det er jo ikke så nemt at prissætte webløsninger på den måde. Der er heller ingen grund til at feedback-forummet bliver fyldt med forhandlinger og kravsbeskrivelser, når det kan foregå privat.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

H.H Fotografen:

Thomas De Oliveira:
Det er korrekt. Og lige så snart jeg får tid vil jeg da også meget gerne hjælpe med dette.

Så lad vær med at tilbyde hjælp hvis man ikke har tid det er spark til ens egen r..

 

Synes det er dumt du ikke skriver dine priser er du flov over dem eller hva...

har lært af en sælger man skal stå frem med sine priser.... ellers tror kunderne at de bliver ribet for alt hvad de har.

 

Så er det jo godt jeg ingen priser har Smile Jeg hjælper gerne med at forbedre denne side, GRATIS! 

 

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Synes det er dumt du ikke skriver dine priser er du flov over dem eller hva...

har lært af en sælger man skal stå frem med sine priser.... ellers tror kunderne at de bliver ribet for alt hvad de har.

 

 

Den var til debat starteren....

 

den anden var bare en lille tankevækker.

 

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker foreløbigt for de indlæg der har været...

Siden er "programmeret" hos webbyen. Den er lavet uden rigtigt at bruge HTML (webbyen oversætter selv til HTML). Men kunne godt være det var bedre at lave den i en rigtig HMTL-editor og så flytte over. Troede faktisk at problemet med det urolige logo var klaret. Har selv testet på forskellige maskiner og med IE, Google Chrome og Firefox.

Billedet, som er kommenteret et par gange, er midlertidig og er blot sat ind for at jeg kunne finde ud af placeringen på siden.

Jeg vil stærkt overveje at droppe en del af mine PDFer....

Nå men rigeligt at kaste mig over. Jeg modtager dog stadigvæk gerne kommentarer. :-)

Ellers tak for den foreløbige hjælp

MVh
Pengeplus

 

Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en gang tak for hjælpen....

Vil ikke være så naiv at påstå at alt er klaret, men har dog forsøgt :-)

Umiddelbart mener jeg ikke sådan en side behøver at kaste rundt med grafik og billeder.... Farverne står jeg også ved. Nogen siger kedelige, jeg siger seriøse ;-)

Håber især at høre, om det nu bedre kan læses, i andre formater end dem jeg selv bruger. Andet kritik er selvfølgelig stadigvæl velkommen :-)


Mvh

Pengeplus

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Pengeplus:
Nå men rigeligt at kaste mig over. Jeg modtager dog stadigvæk gerne kommentarer. :-)

Jeg kan meget bedre lide designet nu. For mig gør det ikke noget at det er simpelt, men jeg tænker at du måske skulle arbejde lidt mere med relevant grafik/billeder til dine sider.
Når du får taget et ordentlig billede af dig selv, så smid det på - det er godt til at vække troværdighed.

Jeg synes du misbruger din link-sektion. Hvis du mener at du skal have sådan en, så lad være med blot at linke til forsiden af nogle andre sider der handler om økonomi. Link til relevante artikler, undersider eller emner, således at folk kan bruge din link-sektion til noget...

Teknisk er siden stadig noget rod, men det skyldes måske Webbyens system.
Hvis du på et tidspunkt gerne vil ligge godt i Google bliver det nok nødvendigt for dig at skifte platform.
Siden vises ganske pænt i de browsere jeg lige hurtigt tjekkede den i

Jeg kan ikke lide billedet af grafer, som du har på en af siderne - det er underligt kornet. Når du får tid, bør du finde et som er bedre.

Du mangler noget Call-to-action - altså en let måde for interesserede til at komme i kontakt med dig. Fx en Ring-mig-op formular på alle siderne, så folk let kan efterlade deres telefonnummer og blive ringet op.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)