Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kaster jeg mig for løverne

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

og håber på feedback og kommentarer til:

www.pengeplus.dk

På forhånd tak for hjælpen

Mvh

Pengeplus

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørge de besøgende på siden - de er oftest de bedste til denne type vurderinger.

Her er et gratis værktøj til den type undersøgelser (inkl. en masse andre smarte features)

 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige tid til at gå i detaljer... Så vil nøjes med et enkelt løvebid.... Hvorfor ligger du så mange ting i PDF-filer til download?

Det er særligt uforståeligt, at produktoversigten/prislisten ligger i en PDF - smid det dog op på dit site som almindelig tekst...det vil også gøre det langt nemmere for dine kunder at finde dig på nettet. Google går jo ikke ind og læser dine PDF-filer ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt input er at få justeret den gule/orange farve, så den enten er mørkere eller ikke ligger direkte oven på hvid. Den er meget vanskelig at læse og vil få mange (folk der generelt ikke er god til lysstærke farver) til at knibe øjnene sammen for at kunne se kontrasten.

Det er ikke en så behagelig måde at læse på. :-)

 

PS. Det gælder især i den store blok i midten hvor der er mange gule/orange linjer med meget hvidt omkring

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faldet over et par ting:

1. Find et lidt mere imødekommende billede, end et hvor du med tømmermænd læser Anders And...

2. tjek for stavefejl. Der er nogle stykker! Det styrker ikke troværdigheden hos en der skal hjælpe mig med at holde styr på økonomien.

3. enig, drop de mange pdf og lav et par sider mere.

4. Siden er ellers god og funktionel, men den mangler lige et pift mht. design og tekst. Der hvor du beskriver dig selv, synes jeg du skal sælge dig selv noget bedre. Der står ikke noget konkret om hvorfor DU er god til at hjælpe folk med deres privatøkonomi.

 

Ideen er ganske god a la luksusfælden. Bare klø på!

 

mvh

Peter

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et par tekniske ting og et par enkelte grafiske:

1. Du bruger frames. Af flere forskellige grunde er det dumt, vigtigst af dem er at du taber rigtig meget hvis du er interesseret i at komme op i Google

2. Dit logo hopper underligt alt efter størrelsen på skærmen. Min min sidder den helt til højre, langt væk fra resten af indholdet.

3. Du har ingen unikke eller sigende side-titel. Igen, giftigt i forhold til Google

4. Din kode er enormt rodet (kan være giftigt i forhold til google) og du definerer alt din tekst som: lang=EN-US

5. Du har et billede af dig selv hvor det ligner at du sidder og sover :-)

6. Du har ikke noget ordentlig statistik på din side, så du kan på ingen måde måle hvad du gør rigtigt eller forkert

7. Tekstmæssigt roder du lidt rundt i Jeg og Vi... det virker dumt

8. Enig med de andre, dræb PDF'erne - eller brug dem mere fornuftigt. Personligt hader jeg, at skulle åbne en PDF fil (tager længere tid, den skal downloades, et nyt program skal åbne). Skriv indeholdet derfra på siderne og brug evt. kun PDF'er som "print outs", altså PDF versioner af siderne som er gode at printe (omend at du burde lave din css-kode således at siden let kan printes uden unødigt fyld).

 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille ting i farten!'

Noget tekst har samme farve som dine links.

Det vil åbentlyst irriterer mange brugere.

Just a little thing.....

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille ting i farten!'

Noget tekst har samme farve som dine links.

Det vil åbentlyst irriterer mange brugere.

Just a little thing.....

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du ligefrem beder om at blive smidt for løverne, bliver jeg nødt til at lege løve og tale lige ud af posen ;)

Sjældent har jeg set et så simpelt design med så indviklet en kode.

Du har ingen DOCTYPE deklaration og siden er bygget op i frames og uoverskueligt mange tabeller, som er fyldt med <div>&nbsp;</div> for at lave whitespace.

Da jeg først åbnede siden i Firefox blev jeg nødt til at åbne den i IE også, for at se om det virkeligt kunne passe, at den skulle se sådan ud. Det hjalp lidt, men logoet flagrede stadigvæk rundt ude til højere (pga høj opløsning. det er vidst nævnt tidligere).

Du gider nok ikke kode hele dit site om, så jeg stopper med at kritisere den del. Jeg syntes bare lige jeg ville gøre dig opmærksom på, at din kode vil give problemer for folk med andre browsere og skærmopløsninger end din egen. Du skal til næste gang kigge på hvordan du kan styre dit layout med CSS. Det bliver det også meget nemmere af.

Et par ting som du lidt lettere kan lave om på:

Logoet skal ind og sidde ordentligt uanset skærmopløsning.

Bestem dig for en bestemt skrifttype. Du kan godt variere mellem overskrift og brødtekst, men lige nu ser det rodet ud.

Fjern det javascript som deaktivere muligheden for at markere og højreklikke det er voldsomt irriterende. (Hvad er du så bange for at folk skal stjæle?)

Flyt copyright ned i bunden hvor det hører hjemme.

Håber du kan bruge det, og at du ikke følte, jeg var for hård :)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt synes jeg siden ser meget fornuftig ud.

Dog synes jeg at der mangler noget liv, der er alt for meget hvidt.

Og din top menu synes jeg heller ikke passer helt ind, måske en anden font eller eller størrelse ville få det til at se bedre ud.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)