Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en web designer eller grafiker

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Isabel



 



Jeg følger de andres eksempel og tilbyder dig en særdeles prisbillig løsning, i forhold til de andre tilbud du har indhentet. Altså de 20-50.000 kr (det var ikke rettet mod de andre amino'er :)



 



Hos mig kan du få en hjemmeside fra 499,95*



 



Hvis du er interesseret kan du læse mere på min hjemmeside www.web-factory.dk



 



Mvh Morten



Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten

 

 

Takker ......det lyder næsten for godt...:

Jeg har kigget lidt på din siden, men er bange for det du kan tilbyde er en "standartløsning" hvor jeg skal "rette mig indefter nogle forud bestemte rammer" er det rigtig opfattet. 
Laver du også filer flash?

 

Mvh. Isabel

 

 

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Isabel :)

 

hmm, mit udgangspunkt er, at alt er muligt og jeg vil altid søge at opfylde kundens ønsker og behov mht. til en hjemmeside. Men, flash er kompliceret og det tager tid at lave et flashbanner eller lignende så prisen vil være en helt anden. Typisk vil prisen for et flashbanner ligge på omkring 6000 kr. afhængig at "kvaliteten" (eller hvad vi nu kalder det). Så min pris vil være en helt anden, end den der er vist på min hjemmeside.

Er ked af at du har fået indtrykket at mit produkt er en slags samlebånds-løsning, for det er det selvfølgelig ikke. Jeg vil gerne høre mere om hvad du præcis ønsker for jeg ved ikke om du vil have et flash-banner, eller et flash-galleri, eller en hel flash-hjemmeside... eller hvad du havde tænkt dig?

Glæder mig til at høre mere fra dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Isabel


Der er utrolig mange muligheder.Og det er meget svært at give tilbud på et site uden at kende mere præcist hvad det er du har brug for og hvad det er du ønsker.
Der er mange bolde i luften: CMS - Imagesite - Flash. Og vi ved jo ikke hvad det er du har i forvejen? Skal siden blot forbedres eller skal hele projektet tænkes om rent designmæssigt? Mangler du en god reklame på forsiden som skal passe til resten af sitet? Blot for at nævne nogen af de spørgsmål som melder sig.


Så mit forslag er at du orienterer dig blandt de grafiske firmaer og få et tilbud fra en eller flere som du tror kan opfylde dit behov efter en ordenlig snak.
Se på hvad de tidligere har lavet. Matcher deres måde at arbejde med din tankegang? Passer det til markedsføring af børnetøj? Tag en snak med en eller to af dem for at afklare nærmere.


Og hvis du ikke har råd til alt det du ønsker lav en prioriteret liste. Eller en køreplan for et stykke ud i fremtiden. Markedsføring kan gå i mange retninger.


Jeg har et mindre designfirma, som også arbejder med illustrationer og Flash. Jeg kan godt lide at bruge humor og har med mellemrum en barnlig tankegang, hvis det kan bruges til noget? Du er velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak.

www.visualangels.dk   
Grafisk design til internet og tryk


www.visualangels.com  
Illustrationer, plakater og postkort


Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Isabel,

Du er velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk , hvis du stadig står og mangler en til at designe din hjemmeside.

Jeg tilbyder design af hjemmeside til 999,- excl. moms.
Designer efter dine behov og ønsker.

Dog ved jeg endnu ikke noget om dit shop system, derfor er det lidt svært at give en samlet pris. Men jeg kan i hvert fald gøre under 2.000,-

Du kan se mine referencer på www.trofo.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)