Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en web designer eller grafiker

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Jeg designer og producer børnetøj til butikker i Norgen og EU lande.

Jeg har p.t. en shop og den er helt fin.

Men jeg få flere og flere kunder i EU og vil derfor have lavet et site som skal være et "image site" jeg har hente et par tilbud og priserne er 20.000 til 50.000 dette vil jeg overhoved ikke op på.

Er der nogen som kan hjælp eller kan anbefalde nogen som kan?

 

 

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Isabel

 

Vi er et mindre reklamebureau fra Århus og jeg er sikker på at vi kan hjælpe dig. Jeg bliver dog nødt til at få dig til at uddybe lidt mere hvad du mener med et "Image site" - Er det en statisk hjemmeside du mener som bare skal virke som en portal til den "rigtige" side? Altså uden et CMS-system og uden webshop?

 

Hvis det er tilfældet kan vi sagtens komme med et MEGET billigere tilbud end dem du har fået. Hvis du er interesseret i at få et tilbud fra os, kan du kontakte os på www.inmedia.dk/Kontakt.html

Husk at beskrive helt præcist hvad det er du ønsker.

 

Mvh. Mikkel Johansen, mediegrafiker

InMedia Reklamebureau


 

 


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Isabel!

Jeg vil også gerne spørge mere ind til, hvad præcist du ønsker – for at kunne afgøre, om det er noget, jeg kan hjælpe dig med!

Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

 

Jeg er ikke klar over hvad statisk hjemmeside er?
Men det jeg har bruge for er et site hvor man kan se mit brand, se agnet/forhandler liste, osv. 4-5 sider vil jeg tro.
Der skal derfor tages en del billeder som vi skal have skifte hver halv år. Om du også kan/skal lave billeder er ikke så vigtig i først omgang. Da jeg selv kan tage det fleste billeder…….er rentegner og mester derfor også Photoshop og Ill. Men lade det vente.

Du kan se dette site www.freoli.dk  som kommer tæt på det jeg ønsker – dog skal det ikke være som deres layout selvfølelige. 

Der skal ikke linkes eller have nogen forbindelse til min webshop. De 2 skal holdes adskilt.

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Isabel,

Den Kreative Bjergbestiger vil gerne give et bud på opgaven, så du får et imagesite der fortæller den rigtige historie og får din virkomhed på toppen.

Du kan se tidligere referencer på http://www.denkreativebjergbestiger.dk/02-bjerge.aspx

Hvis du er interesseret i en uforpligtende snak om hvordan vi kan komme på toppen, så er du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Daniel Laursen


Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-12-2006 11:36:35
Forfatter: Isabel

Men det jeg har bruge for er et site hvor man kan se mit brand, se agnet/forhandler liste, osv. 4-5 sider vil jeg tro.
Der skal derfor tages en del billeder som vi skal have skifte hver halv år.
Du kan se dette site www.freoli.dk  som kommer tæt på det jeg ønsker – dog skal det ikke være som deres layout selvfølelige.
Der skal ikke linkes eller have nogen forbindelse til min webshop. De 2 skal holdes adskilt.


Jeg tillader mig lige at være i chok her!
Hvis du har fortalt det sammen til det firma der har givet et tilbud tidligere, hvad har de så misforstået.
Op til 50.000!!! Her er mit råd: Løb skrigende bort fra dem! Og vælg alternativt en af de mange dygtige grafikere her på Amino, jeg kan ikke forestille mig at de skal have meget mere end 10-20 % af den oprindelige pris.

50.000... christ

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolai

 

Det var også mit rektion, men da jeg selv kommer fra reklamebranchen ved jeg at ting ”koster” men jeg er også nød til at forholde mig til hvad jeg ren faktisk har råd til.
Jeg har selv lavet mit shop men har ikke forstand på flash og dette er noget jeg meget gerne vil have med…….det skal jo helst lige 1millon  
Jeg er faktisk også på udkig efter en fotograf som kunne tage billeder af børne i tøjet til katalog!! så hvis kender nogen....

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

Var lige inde og kigge på den side du linkede til og udfra hvad du har beskrevet ser det ud til at være en meget overkommelig opgave. Nu nævner du flash - jeg vil ikke råde dig til at lave hele siden i flash, men måske bare et element.
Det ser ud til det er større reklamebureauer du har henvendt dig til, og der er det ikke unormalt med priser i det leje du nævner.
InMedia Reklamebureau er et lille reklamebureau og vi har den fordel at vi ikke har de store udgifter (endnu ), derfor betaler du ikke for dyre direktør biler, husleje på strøget osv. Med andre ord vi kan levere en professionel løsning til en noget mindre pris end de 20.000 kr.

Det var så salgstalen...

 

Det vi kan tilbyde dig er:

 

...en professionel hjemmeside-løsning, hvor du selv kan vedligeholde og administrere siden igennem det der hedder et CMS (Content Management System). Det er super nemt og kræver stort set ingen weberfaring. Derved undgår du at skulle til at betale en evt. webmaster for at uploade nye billeder, oprette nye tekster osv. Vi har en datalog og en IT-supporter ansat til at stå for selve den tekniske del af hjemmesideopbygningen, så det sikrer dig kvalitet på dette punkt også. De kan simpelthen kode alt, så der er intet der ikke kan lade sig gøre.

 

...Gennemført og professionelt design, der udstråler præcist det du vil have. Specielt på det design-mæssige område er vi utroligt skarpe - og vi sender dig gerne eksempler pr. mail hvis du ønsker det? Du vil gerne have det til at ligne en million - vi kan få det til at ligne en milliard

 


...Gratis søgemaskine optimering. Det hjælper ikke noget at få lavet et professionelt website, hvis ikke folk ved den eksistere. Derfor tilbyder vi altid at søgemaskineoptimere de hjemmesideløsninger vi laver for vores kunder. Typisk siger man, at man helst skal ligge blandt de 5-6 første på eks. google for en mærkbar effekt.

...Yderst konkurrence dygtige priser. Som tidligere nævnt ligger vores priser laaangt under hvad de fleste af vores konkurrenter tilbyder. Husk... Det koster ikke noget at spørge - men det betaler sig!


...Professionel fotografering, af den fotograf vi altid benytter - Og han er altså virkelig god! Sender selvfølgelig også gerne eksempler fra ham, samt en prisliste. (Hans priser starter fra 250 kr.)

 

 

 

Vi hjælper selvfølgelig også gerne med andre former for markedsføring, som f.eks. logo, brochure, brevlinie, annoncer, flyers osv.

 

 

 

Mvh. Mikkel Johansen, Mediegrafiker

 

InMedia Reklamebureau

 


 

 

PS: Som aftalt sender jeg dig senest i morgen en mail med eksempler på webdesign, det er ikke sikkert jeg kan nå det idag da jeg er ude af huset det meste af dagen. Håber det er ok?

 

 

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
... hvad er adressen på din webshop i øvrigt? Er din email-adresse derpå? Ellers kan du sende mig en PM med din email-adresse.

 

Jeg opstiller lige et par forskellige tilbud til dig, som du får i morgen. Så kan du se hvilket der passer bedst til dit budget.

 

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

 


 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er meget velkommen til at kontakte mig fra Fraende Media.

Pt. køre vi selv en update af vores egen hjemmeside, så der ligger ikke så mange referencer derude, men du er meget velkommen til at sende mig en mail på brian@fraende.dk .

Vi er kendte for at levere super kvalitet til billige penge, og det er vel i store træk det du er ude efter ?.

Nu vil jeg ikke sidde og skrive en masse om hvad det er jeg kan tilbyde dig, for det er nok meget meget tæt på alle de andre der skriver herinde, og er både spild af min og din tid, at du skal læse det samme så mange gange :) hehe.

Men giv mig et kald eller en mail, så finder vi en god pris under de 10.000 ;).
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)