Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søg efter faktura i E-conomic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg har lige fået en betaling via netbank, hvor der i meddelelsesfeltet udelukkende står et fakturanummer. Nu har jeg så efter lang tids søgen gennem kundekartoteket fundet den person som knytter sig til fakturanummeret. Men hvordan kan man effektivt sortere eller søge på fakturanummeret i E-conomic?

Mvh Martin

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det kan du hurtigt finde hvis du under faktura fanebladet vælger menuen arkiv. Der er det muligt at søge på alle dine faktura - både i dato intervaller samt på faktura nummer. Super smart, og super overskueligt :o).

Håber det hjælper.

 

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

OM det hjalp :) Tusind tak.

 

Kan du så også fortælle mig hvordan man gør hvis man skal lave en kreditnota, samt hvis man har en debitor der lige pludselig står i kredit. Jeg oprettede fx mig selv som testkunde, og nu står der at jeg har 11.000 til gode. Hvordan nulstiller jeg det korrekt?

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en faktura der er lavet som skal tilbageføres er det nemmeste at finde den ved hjælp af ovenstående medtode. Og dernæst vælge det ikon der hedder kopier og vend. Så tager den simpelhen og vender alle posterne og vupti du har en kreditnota der modsvarer fakturaen. Igen nemt og smart :o).

 

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg kan se, at Flemming har besvaret dit spørgsmål, så jeg kommer lige med et lille tip:

Når du bogfører en indbetaling i Kassekladden som en Debitorindbetaling, skal du blot taste Fakturanr. i feltet dertil, så henter E-conomic aut. oplysninger op om, hvilken debitorkonto det vedrører.

Du kan samtidig i din Opsætning af Kassekladden skrive en Automatisk tekst ved debitorindbetaling samt vælge Modkonto ved debitorindbetaling, og du har derved alle oplysninger "serveret", når blot du indtaster fakturanummeret Smile

Regnskabskonsulent Anne Bjørnsten

www.a-b-consult.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)