Køb et Amino Sponsorlink
Hvad med muligheden - Ved ikke / Ingen?
NordicCall - Telefonpasning når du eller dine medarbejder er optaget
Jeg har et svagt punkt for outsidere der giver den en skalle, så min liste er :
Birgit - min-mave.dk
Michael RW Olsen
Thomas De Oliviera ( har aldrig set en få meget negativ karma, og alligevel bevare hovedet koldt)
Søgemaskineoptimering i København fra Visibile.dk. Hør om referencer !
Vicevært - snerydning - rengøringsfirma - Dette er mit andet firma - Aktiv 3
Køreskoler - du kan stole på - En portal for stabile køreskoler i Odense, København og Århus. Også mit
Find din køreskole på Amino Bizz
YEEAAA haaa - 12 ÅR IGEN.. idoler
Spar både tid og penge : Køb billigt slik online
Alt om Thailand - se mere på Tursiden.dk
Jesper Laugesen: YEEAAA haaa - 12 ÅR IGEN.. idoler
Det er sund LOL
/allan
Logo Design • Designoversigt • Referencer
Er vel bare en ungdommelig måde at sige " ham / hende inspirerer mig ekstra meget "
Jeg synes det er modigt, at erkende hvem man ser op til. Og noget der er for lidt af i DK, hvis du spørger mig.
Nå, men tilbage til hyldesterne :-)
DesignYOU: Jesper Laugesen: YEEAAA haaa - 12 ÅR IGEN.. idoler Det er sund LOL /allan
Pas på hvad du siger Allan ellers bliver du mit idol! :D hah.
Syntes du er herre sej ;)
Fang mig på benjamin (a) esbensgaard.dk
Jeg ser meget op til Michael fra Dyrebilen.dk fordi jeg synes hans indlæg altid er velformuleret og vel skrevet. Jeg har ikke set noget negativt i Michaels indlæg endnu, og synes han er med til at gøre Amino.dk til et bedre sted at være.
Så lige tråden via Google Alerts.... Tak til dem der stemte... er ikke helt til idol dyrkelse men skal nok hjælpe med at give den gas til de iværksættere som virkeligt mener at de vil ud over stepperne - Har lavet et par indlæg og mange flere kommer til - burde ligger herinde og i kan læse yderligere på http://www.jesperbuch.com
Thx guys and girls ;)
Jesper Buch - Inter Angel - http://www.jesperbuch.com
Jesper: Du er så fandens sej! STOR respekt herfra
Fixed Shop er en webshop der sælger udstyr til fixie cykler, men tjek også FixieCykel.dk ud.
Krkli:Jesper: Du er så fandens sej! STOR respekt herfra
SEO artikler på 200 ord - 20,00 - OPSÆTNING AF AFFILIATE SIDE INKL. 5 SEO TEKSTER - 300,00